اکتبر 26, 2021

رهام چت

چت آنلاین

حرفه ای تبلیغات و توسعه یک نام تجاری

[ad_1]

می گویند: “آنچه که به نام” نمی ایستادگی حق در این عصر و زمان در واقع این امر می تواند کاملا اشتباه می گویند ، همه چیز را مدیون هویت خود را به نام خود; همه چیز که به معنی کسب و کار است. نام تبلیغات خود را.

داشتن یک کسب و کار است که بسیار نزدیک به تمام زندگی خود را's dream, نیاز جهان به آن پرداخت همان مقدار از احترام و از این رو انتخاب یک نام بزرگ می شود آن را به طور خودکار می افتد به مطلق ضروری رده. یک کسب و کار می یابد و هویت خود را در نام خود را. این تصور غلط رایج است برای حفظ نام منحصر به فرد برای به دست آوردن شناخت. آن را تنها کار می کند اگر آن را مربوط به نوع خدمات این شرکت فراهم می کند. در انجام این حق شما غیر روحانی پایه مناسب برای انجام تبلیغات به راه راست.

در اینجا یک لیست سریع از Do's and Don'ts وقتی که می آید به توسعه نام تجاری:

Don'ts:

بازی با تلفظ-

به یک نام نوشته شده در یک شیوه ای است که نه تلفظ بزرگ بدون هیچ است. به عنوان مثال: Svutle یا Houzz. نگه داشتن چنین اشتباه نام گناه است.

کپی کردن –

نگه داشتن نام که قافیه یا مشابه صدا به نام های تجاری معروف را کسب خواهد کرد شما هیچ شناخت; و نه به اشتباه مصرف کنندگان در مورد این نوع از خدمات شما ارائه با آن از سوی دیگر است.

محدود –

داشتن یک نام است که دقیقا نام خود را تعریف می کند کسب و کار می شود اما اگر شما در حال گسترش به حوزه های مختلف صنعت این امر می تواند عاقلانه به یک همه کاره, نام, که کمک می کند تا تبلیغ برای گسترش خدمات و پدر و مادر و خدمات است.

فراموش's:

مربوطه نام –

داشتن یک نام که مخفف شرکت خدمات و شرح آن را در بهترین راه ممکن است. داشتن آزار دهنده نام تنها غنایم تصویر نام تجاری و باعث می شود آن را به نظر می رسد بیهوده و بیمعنی و غیرقابل اعتماد است.

نام های جالب –

نامهای توصیفی انجام بهترین در صنعت از این رو بازی با معنی از خدمات این شرکت فراهم می کند می دهد مقدار زیادی از زمین برای به دست آوردن شناخت و می گذارد پایه و اساس به advertize با نام تجاری در راه های مختلفی. خلاقانه تغییر نام دهد مقدار زیادی از فضای برای خلاق و حرفه ای تبلیغات.

آسان نام –

داشتن آسان به طلسم و تلفظ نام یک رکورد به دست آوردن آسان به رسمیت شناختن. از این رو نام مانند Facebook و توییتر به سرعت محبوبیت به دست اورد. آنها خود توضیحی و خود تبلیغاتی.

در حال توسعه یک نام تجاری آسان تر می شود هنگامی که نام تاسیس شده است. خلاق تر نام و خلاقانه تر می توانید آن را به تصویر کشیده شده در رسانه های مختلف از تبلیغات است. یک آژانس تبلیغاتی پیدا می کند کار خود را ساده هنگامی که نام تجاری روشن در مورد خدمات و نام دلالت آن است.

بنابراین نام همه چیز است. به نام خدا است!

[ad_2]