جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

جامع 2019 راهنمای سایت طراحی مجدد فرایند

[ad_1]

چگونه به نام تجاری جدید خود را کسب و کار مانند یک رئیس

وجود دارد بسیاری از دلایل مختلف که چرا یک صاحب کسب و کار کوچک ممکن است تصمیم به, نام تجاری جدید تعریف یک وب سایت: فقیر تبدیل و / یا فروش گیج کننده ناوبری و یا منسوخ شده, طراحی, به نام چند.

اما همانطور که اشاره کردم در وبلاگ قبلی من دلایل درست برای تغییر علامت تجاری کسب و کار خود و آرم, it's ضروری برای قوی, استدلال, منطق و آمار در پشت تغییر علامت تجاری کسب و کار شما.

برای مثال در حال فقیر تبدیل با توجه به بی اثر طراحی و یا یک glitchy سبد خرید?

است که وب سایت خود را واقعا منسوخ شده و یا شما فقط خسته از رنگ و طرح ؟

این راهنمای کمک خواهد کرد که شما برای اولین بار درک اینکه آیا یا نه شما نیاز به دوباره اختراع کسب و کار خود را و اگر شما را چگونه به نام تجاری جدید خود را از سایت در موثر ترین راه ممکن است.

I'm رفتن برای به اشتراک گذاشتن یک مثال شخصی برای این مقاله. ما در حال تغییر علامت تجاری از وب سایت ما در لحظه ای. ما تصمیم گرفتیم این ایده خوبی است زیرا:

• ما're در حال حاضر نیز با هدف قرار دادن کارآفرینان جدید از شرکت های بزرگ جهان و همچنین مایل به درخواست تجدید نظر به تاسیس کارآفرینان که در حال آماده کردن سطح کسب و کار خود را.

• آن زمان برای به روز رسانی چگونه ما در حال حاضر خدمات ما را در صفحه اصلی ما است. ما احساس می کنید که ما ارائه مزایای ما به وضوح به اندازه کافی در برخی از مناطق.

• برخی از امکانات و قابلیت های ما در سایت موجود بودند شکستن. از آن زمان به ارتقا و استفاده از فن آوری جدید به نمایش گذاشتن ما ارائه شده است.

• ما've تا به حال برخی از سردرگمی در اطراف پنگوئن آرم. برخی از مردم از دیدن یک زن's مو یا aren't کاملا روشن در مورد آنچه در آن است.

ما اولین گام در re-branding فرایند به لوگوی ما یک به روز رسانی.

در هفته های آینده ما'll be آشکار وب سایت جدید ما و من می't صبر کنید برای بزرگ نشان می دهد! و قبل از پرش شما را به طراحی مجدد فرآیند تعیین اگر این چیزی است که's واقعا نیاز به توضیح بعدی.

قسمت 1: آن زمان برای دوباره اختراع کسب و کار شما?

You'خواهید را به یک نگاه سخت در حضور آنلاین خود را. شما نیاز به خودتان بپرسید سوالات زیر را, اما آن را نیز کمک می کند تا به خارج از نظرات از مشتریان تمرکز گروه ها و رسانه های اجتماعی پیروان-شما ممکن است مجبور ترین هدف ،

1. من هدف قرار دادن یک نوع جدید از مخاطب / مشتری ؟

2. سایت خوبی بهینه سازی شده برای تلفن همراه? با توجه به ana ortega بیش از 52 درصد از ترافیک وب در حال حاضر اتفاق می افتد در دستگاه تلفن همراه. اگر فروشگاه آنلاین خود را آهسته است و یا به نظر می رسد وحشتناک بر روی گوشی های هوشمند شما چیزهای زیادی برای از دست دادن. بهترین راه برای چک کردن اگر این آمار دقیق است برای شما برای بررسی خود را تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

3. باید محصولات یا خدمات من به شدت تغییر کرده است ؟

4. من است, نرخ گزاف گویی بالا ؟ گوگل تعریف نرخ گزاف گویی با چگونه بسیاری از کاربران ترک صفحه وارد شدند و بدون تعامل با هر چیزی. با توجه به مطالعه انجام شده توسط RocketFuel میانگین نرخ گزاف گویی بین 26% و 70% برای اکثر وب سایت ها.

در حال حاضر اگر نرخ گزاف گویی بالا در یک صفحه تماس با ما که در آن یک مشتری به سادگی می خواهد اطلاعات تماس خود را و برگ است که's یک چیز است. اما اگر آن را's بالا در صفحات که شما می خواهید مردم را به ماندن و ارتباط برقرار کردن با آن's زمان به شیرجه رفتن عمیق که چرا مشتریان بالقوه هستند't چسبیده در اطراف.

5. من گرفتن شکایت در مورد طراحی کاربر یا تجربه ؟

6. آیا این نگاه طراحی منسوخ شده است ؟ نگاه و احساس از طراحی وب سایت می توانید به سرعت و اغلب به طور چشمگیری از یک سال به بعد. سایت های طراحی شده بود که 5 سال پیش تقریبا می تواند تضمین آنها نگاه تاریخ در حال حاضر.

اگر نام “Tupperware” conjures تا عکس از آووکادو-رنگ پلاستیک و 80s در محله احزاب, you're نه به تنهایی. Tupperware تلاش برای تجدید نظر به مخاطبان مدرن اما باید انجام شود به طوری توسط نوسازی همه چیز را از آرم خود را به پینترست-سبک تصاویر.

قسمت 2: اختراع مجدد

اگر شما've تصمیم به سوار در وب سایت طراحی مجدد فرایند you're در یک بازی هیجان انگیز و چالش برانگیز سوار! در اینجا 9 راه برای به انجام رساندن اهداف خود را در کاربر پسند ترین راه ممکن است.

1. تکمیل تجزیه و تحلیل رقابتی.

این یک گام مهم در بازاریابی و برندسازی فرآیندهای. شما باید انجام شود زمانی که شما ایجاد شد و شرکت خود را.

این بار نگاه کنید که چگونه سریع رقبای خود را' لود وب سایت و یا چگونه کاربر پسند ناوبری خود است. با کاوش آنچه شما're مقابل شما می توانید همه چیز بهتر است زمانی که شما're تغییر علامت تجاری کسب و کار شما.

2. دوباره ارزش های خود را و موقعیت تجاری.

قبل از استخدام یک طراح وب سایت, من به شدت توصیه بازنگری کسب و کار خود و ارزش ها و موقعیت تجاری. روشن شود که چرا شما're در کسب و کار در وهله اول خود را به ارزش ها و ماموریت خود را.

همچنین به مقدار زیادی از توجه به این تصور که شما می خواهید وب سایت شما بازدید کنندگان برای دریافت لحظه ای زمین آنها را در سایت خود. چگونه انجام شما می خواهید کسب و کار خود را به عنوان? چه شخصیت برند آیا شما می خواهید برای به تصویر بکشد ؟ آنچه ارزش انجام می شود شناخته می شود ؟

با داشتن درک روشنی از این نوع از نام تجاری سوالات شما در حال حاضر باید حذف نام تجاری راهنمای برای طراح وب خود را به دنبال.

در اینجا's چند منابع کمک خواهد کرد که به شما در این فرایند:

– شروع با چرا چگونه رهبران بزرگ الهام بخش هر کس به اقدام توسط Simon Sinek

– چرا خود را پیدا کنید: یک راهنمای عملی برای کشف هدف برای شما و تیم خود را نیز توسط Simon Sinek

– ساختمان یک StoryBrand: روشن شدن پیام خود را بنابراین مشتریان شما گوش توسط دونالد میلر

– با من کار می کند به عنوان کسب و کار و بازاریابی مربی.

3. اهداف خود را تعریف.

تغییر علامت تجاری کسب و کار آنلاین شما است't فقط در مورد نگاه و احساس. شما می خواهید به بهبود بر تجربه مشتری خود را.

اجازه دهید's می گویند شما می خواهید به جمع آوری آدرس های ایمیل. You'll نیاز به تصمیم گیری که در آن به جای خود eNewsletter جعبه ثبت نام و یا به سادگی ارائه وادار بازدید کنندگان را به شما می دهد اطلاعات خود را.

اگر هدف شما این است برای تبدیل یک نوع جدید از مشتری شما'll نیاز به فکر کردن در مورد تماس به عمل است که طنین انداز با آنها.

هر چه اهداف خود هستند و آنها باید متمرکز بر مشتریان خود را' نیازهای خود را!

4. اگر آن ain't شکست don't آن را تعمیر.

ما می تواند در طراوت و بازسازی است که ما بیش از حد. اگر شما've گسترده توجه و / یا تمجید برای کسب و کار خود و آرم, چرا شما آن را تغییر دهید?

اگر مقاله خاصی در وبلاگ خود می شود مقدار زیادی از ترافیک آلی, don't آن را فقط به خاطر شما از آن خسته و یا می خواهید به تمرکز بر روی یک مخاطب جدید. آن's فقط به عنوان مهم است که بدانید چه چیزی نیست را تغییر دهید.

همیشه مخاطبان خود را در نظر داشته باشید. آنچه آنها پیدا کردن مفید و آموزنده است که به آنها کمک می کند تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای انجام کسب و کار با شما ؟ آن's نه در مورد شما و تنظیمات شخصی خود را. آن's مورد آنها و آنچه آنها نیاز دارند از شما.

5. ایجاد یک طراحی و محتوای برنامه است.

بسته به مخاطبان هدف خود را با نام تجاری موقعیت و اهداف شما ممکن است قادر به repurpose بازاریابی موجود وثیقه و یا شما ممکن است نیاز به شروع از ابتدا.

بیش از همه از طراحی خود را و کپی عناصر قبل از طراحی مجدد وب سایت روند بنابراین شما باید موجودی دقیق از آنچه شما نیاز به ایجاد.

6. ساخت یک قاب و مسخره کردن .

یک قاب یک طرح است که نشان می دهد که عناصر را در یک صفحه وب است. شما don't فقط شروع به ایجاد منوهای آن زمان که قطراتش بر روی تصاویر و قرار دادن لینک بر روی یک صفحه زندگی می کنند. شما نیاز به برنامه ریزی و تجسم قبل از اینکه شما با نام تجاری جدید تعریف وب سایت شما بنابراین کاربران بهترین تجربه ممکن است.

یک mock-up نیز یک نمایش بصری است که شامل طراحی و کپی عناصر اگر چه کپی می توان نشان داد با یک حفره یا سوراخ به عنوان ما've در اینجا انجام می شود. ما're هنوز کار بر روی این پیام در این بخش اما ما می خواستیم برای برنامه ریزی کردن که در آن خواهد رفت.

7. ترکیب جستجوی صوتی به برنامه جستجوگرها خود را.

آن's به اندازه کافی به تمرکز صرفا بر روی کپی کنه. مردم می خواهند راه حل های فوری زمانی که آنها're جستجو برای چیزی آنلاین.

به عنوان شما را دوباره اختراع خود را کسب و کار شما باید به فکر راه هایی برای بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی در علاوه بر این به آنچه که مردم در حال تایپ کردن در جعبه جستجو.

بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر استفاده از آن را به پیدا کردن آنچه که آنها're دنبال و با توجه به کام اسکور از 50 درصد از جستجوهای انجام خواهد شد این راه تا سال 2020.

اطلاعات بیشتر در مورد جستجوی صوتی در اینجا.

8. را به همراه یک اولویت است.

بخش بزرگی از وب سایت طراحی مجدد فرایند حصول اطمینان از وب سایت خود را به نظر می رسد بزرگ بر روی هر دستگاه از رومیزی برای گوشی های هوشمند است. تصاویر و اندازه فونت ممکن است نگاه کامل بر روی کامپیوتر شما اما شکستن و یا شلوغ نگاه بر روی صفحه نمایش تلفن.

همیشه بهینه سازی و تست برای دستگاه های تلفن همراه در حالی که شما با نام تجاری جدید تعریف وب سایت خود را.

9. استخدام یک شرکت حرفه ای برای کمک به.

مگر اینکه شما're بازاریابی گورو تغییر علامت تجاری کسب و کار شما است't یک پروژه DIY. وجود دارد بیش از حد بسیاری از مهم تجاری, برنامه نویسی و پیاده سازی عناصر در خطر است.

شما باید در نظر استخدام یک سرویس کامل و حرفه ای طراحی وب سایت و توسعه شرکت است.

وب سایت طراحی مجدد فرآیند تکرار شونده یکی است. You're نمی خواهید به ناخن آن را با یک نسخه.

با برنامه ریزی و استخدام افراد مناسب برای انجام کار شما'll تا پایان با یک زیبا و کاربردی حضور آنلاین شما'll be افتخار برای به اشتراک گذاشتن با جهان است.

[ad_2]