ژوئن 22, 2021

رهام چت

چت آنلاین

تقویت داخلی سایت – لینک Hub و صحبت استراتژی

[ad_1]

من اولین کسی نیستم که در خارج وجود دارد به بحث در مورد “Hub and Spoke” استراتژی جستجوگرها در یک وب سایت. اما من صحبت کردن در مورد آن را به عنوان این استراتژی این است که چیزی ملموس است که شما می توانید در وب سایت خود را که خواهد شد در طول زمان عملکرد جستجوگرها خوب صفحه رتبه بندی نتایج برای شما آوردن بیشتر مردم به وب سایت شما می نمایند.

اگر شما بودند به نگاهی به گوگل وب مستر ابزار را “جستجو کنسول” شما را تحت “جستجو ترافیک” عنوان یک دیگر با عنوان “لینک های داخلی”. با کلیک کردن بر روی این زیر عنوان برای وب سایت شما, شما می توانید ببینید که چگونه گوگل در حال حاضر به دنبال در وب سایت خود را با توجه به لینک های داخلی در حال حاضر در سایت خود. برای بسیاری از سایت های بالا-بیشترین بازدید فیلم ها صفحه با بیشترین لینک کلیک کنید برای آن داخلی است که معمولا در صفحه اصلی.

پس چه می تواند ما را در نتیجه گیری از دیدن این داخل گوگل جستجو کنسول ؟

1. لینک های داخلی به اندازه کافی مهم است برای گوگل است که آنها پیگیری این اطلاعات در موتور جستجو خود را.

2. به عنوان این اطلاعات ظاهرا به اندازه کافی مهم است برای گوگل, برای پیگیری وجود دارد به یک دلیل که چرا این مهم است برای آنها را به انجام این کار است. هنگامی که شما فکر می کنم این طریق فکر به نتیجه گیری منطقی آن شما به زودی متوجه خواهد شد این است که “Googlebot” webcrawler است ردیابی این لینک کلیک کنید برای پیدا کردن صفحاتی که در وب سایت شما مهم ترین – اینها اولیه خود را “قدرت” صفحات را در سایت خود. هنگامی که گوگل می داند آنچه در این صفحات را در سایت خود این صفحات آنها را برای ارسال ترافیک به ارگانیک آنها خواهد بود که صفحات را در سایت خود را که آنها توجه بیشتر به و ارگانیک آنها را تبدیل به اصلی “نقاط ورود” برای کسب و کار خود را از موتور جستجوی گوگل.

در حال حاضر شروع به فکر کردن در مورد راه اندازی سایت استراتژیک. که در آن شما می خواهید گوگل به در درجه اول مردم نقطه به درون خود سایت ؟ که بهترین صفحات برای کسب و کار خود را که شما می خواهید مردم را به مشاهده ، هنگامی که شما این رقم را, شما می توانید شروع به ساخت و یا بازسازی وب سایت خود را و آن را در صفحات به بهبود دید این کلید صفحات وب در گوگل. در طول زمان این صفحات را دریافت خواهد کرد گوگل توجه و تبدیل شدن به قوی ترین رتبه بندی صفحات به موتور جستجوی گوگل را در سایت خود – و این مهم است که شما همیشه به یاد داشته باشید در پشت ذهن خود را که شما در حال تلاش برای رتبه بندی تمام وب سایت خود را برای گوگل, شما در حال تلاش برای رتبه بندی خود را مهم ترین صفحات وب برای موتور جستجوی گوگل.

این است که در آن “Hub and Spoke” استراتژی به بازی می آید. در اینجا این است که چگونه کار می کند.

بیایید می گویند شما در حال اجرا یک وبلاگ و سایت. اگر شما فقط نوشتن پست های وبلاگ فردی و هیچ یک از آنها مربوط به هر یک از دیگر آنها را هرگز به دست آوردن واقعی جستجوگرها آلی قدرت در چشم گوگل مگر اینکه شما اتفاق می افتد به گرفتن بسیار خوش شانس در منحصر به فرد بودن محتوا و کلید واژه ها و عبارات است. از آنجا که شما در حال رقابت در برابر میلیون ها نفر از صفحات وجود دارد این نوع از شانس بسیار سخت به آمده است.

در حال حاضر بیایید می گویند شما در نوشتن برخی از مطالب به یک وبلاگ است که مهم است و شما می خواهید جهان را به نمایش آن است. آنچه شما می خواهید انجام دهید این است ایجاد یک پست/صفحه وب برای آن است که می تواند تقسیم و منتشر شده در چند صفحه. هر صفحه حمایت از می خواهم در مورد یکی از جنبه محتوا – شاید یک تمرین کردن در یک موضوع فرعی و یا چیزی و شما را قرار داده و لینک به آن است که شما را به اصلی وبلاگ پست/صفحه و احتمالا لینک به یک یا بیشتر از موارد دیگر حمایت از صفحات به عنوان به خوبی.

همه زیر پست/صفحات خواهد لینک بازگشت به اصلی صفحه ارسال و آنها نیز لینک به هر یک از دیگر. نکته مهم در اینجا این است که گوگل در حال حاضر شروع به دیدن تمام مطالب خود را در یک موضوع خاص به عنوان جامع تر ارائه یک پاسخ کامل درون یک محتوا تو رفتگی در دیوار از طریق یک سری از صفحات با یک صفحه بودن آشکار اولیه صفحه ای که تمام اتصال به. این می شود خود را “اقتدار” صفحه در طول زمان در گوگل چشمان مردم به سایت خود را از طریق تمام این صفحات و به عنوان بسیاری از سایت های داخلی لینک کلیک در نهایت مردم را به اقتدار خود صفحه که محتوای اصلی نقطه شروع است. این صفحه آغاز خواهد شد به رتبه خوبی برای شما است.

بنابراین در حال حاضر اجازه می دهد تا گسترش این مفهوم حتی بیشتر. شروع به تکثیر این در سراسر سایت خود متصل مختلف “هاب” و “پره” با هم. در نهایت آن را تا حدودی شبیه به یک عنکبوت با تعدادی از متصل صحبت صفحات بستن با هم تعدادی از مراکز که همه حول یک مرکز کسب و کار تم – و یا طاقچه کسب و کار و سایت شما شروع به تبدیل شدن به یک “قدرت” در سایت یک کسب و کار تو رفتگی در دیوار در گوگل چشم و شما خواهد شد به عنوان یک نتیجه شروع به دیدن نمایی ترافیک آلی رشد در طول زمان به سایت خود را به عنوان یک نتیجه.

هر توپی صفحه وب را در سایت خود را در نهایت رتبه خوبی برای عبارت کلمه کلیدی خاص و وب سایت خود را به عنوان یک نتیجه به دست آوردن یک سطح اضافه شده است از تو رفتگی در دیوار SEO قدرت کلی که شما را حتی بیشتر ترافیک در طول زمان است.

بنابراین چشم پوشی نیست جنبه از لینک های داخلی ساختمان در هنگام ساخت وب سایت شما و صفحات آن. کمی برنامه ریزی استراتژیک در طراحی داخلی را به شما یک راه طولانی از جستجوگرها چشم انداز. در حال حاضر شما می دانید که چرا در آن طول می کشد زمان به رتبه خوب و برای ساخت در سایت سازمان – اما حداقل شما هم اکنون می دانم که بخشی از این معادله برای گرفتن وجود دارد.

[ad_2]