می 14, 2021

رهام چت

چت آنلاین

تغییر بار برای بازاریابی دیجیتال خدمات شرکت

[ad_1]

به تازگی من شده فکر کردن زیادی در مورد همیشه در حال تغییر چشم انداز به عنوان آن مربوط به بازاریابی آنلاین و خدمات است که به کارآفرینان و شرکت های خرید از دیجیتال بازاریابی خدمات سازمان.

در زمان های اخیر بسیاری از شما ممکن است به یاد داشته باشید که اخبار مربوط به تعدادی از شرکت های که کشیده دلار تبلیغات دور از یوتیوب خروج تعدادی از برجسته یوتیوب سازندگان محتوا بسیار ناراحت در مورد کاهش در درآمد و من مطمئن هستم که گوگل و یوتیوب خوشحال نیست در مورد وضعیت یا.

من پس از خواندن آن Proctor & Gamble بزرگ سرمایه گذار در بازاریابی دیجیتال در سطح جهانی به تازگی تقلیل بیش از 140 میلیون دلار دلار دلار در تبلیغات دیجیتال با توجه به اثر تبلیغات آنلاین. چرا آنها گفت: این تبلیغات بی اثر شد? دو بزرگترین دلایل ذکر شده بود که بسیاری از تبلیغات بودند پایان متصل به محتوای اعتراض با کیفیت, که بدان معنی است که یوتیوب قادر به تشخیص آن کانال بودند مکان های خوب به جای این تبلیغات و شرکت ها شد و خود نام و تبلیغات مرتبط با محتوای آنها نمی خواهند به هیچ وجه مربوط به. و ثانیا بسیاری از تبلیغات خود را در حال سقوط به کانال ها و لکه های که در آن “رباتها” به دنبال شدند در تبلیغات به جای چشم انسان است. و رباتها را صرف هر گونه پول در محصولات این تبلیغات دلار شد تنها بودن دور انداخته می شود.

نکته خنده دار این بود که پس از این تبلیغات کاهش رخ داده بود و تقریبا بدون از دست دادن فروش و یا رشد کسب و کار بودند متوجه شده توسط این شرکت. تنها چیزی که به تغییر بود درصد افزایش اثربخشی تبلیغات صرف مربوط به فروش است.

جی پی مورگان چیس در ماه مارس کاهش 400,000 سایت آن را به حال شده است اجازه می دهد تبلیغات قرار داده شده در پایین به تنها حدود 5000 قبل از تایید سایت و به نقل از آنها افسر ارشد بازاریابی کریستین Lemkau به نیویورک تایمز: “ما را دیده اند هر وخامت ما معیارهای عملکرد” پس از تغییر.”

بیش از چند سال گذشته ما را دیده اند شرکت را ثابت حرکت می کند به دور از صرف پول در تبلیغات تلویزیون در جهت تبلیغات دیجیتال به دلیل کاملا رک و پوست کنده بسیاری از بیشتر منجر به ازای هر دلار صرف شد و قابل دسترسی آنلاین. بسیاری از بازاریابی دیجیتال شرکت لذت می برد رشد چشمگیر بیش از فقط چند سال با توجه به این ثروت باد آورده از رسانه ها صرف پول در آینده است.

برای این بود مدینه فاضله اما در حال حاضر شرکت در حال یادگیری به عنوان مثال بالا. آنها در حال حاضر ایجاد آماری نمودار و نمودار آنها نیاز به نشان می دهد خود را به مدیریت تیم خود را چگونه موثر رسانه ها صرف هستند. و آنها در حال حاضر قادر به تشخیص که در آن انفجار برای جفتک انداختن فقط وجود ندارد و به تمرین کردن در این آمار به کشف کردن که چرا – به همین دلیل است که شما در حال حاضر شاهد این تقلیل انواع حرکت اتفاق می افتد در سراسر, شرکت, چشم انداز و بیانیه های ساخته شده به همین دلیل این کاهش رخ می دهد.

برای به دست آوردن رسانه ها صرف سرمایه از این شرکت آن است که تبدیل شدن بیشتر آشکار است که خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت کرده بود بهترین بود آماده به شواهد آماری نشان می دهد که پول را صرف ایجاد بازده مالی را پیش بینی. و به عنوان یک شرکت بازاریابی شما باید قادر به شروع به پاسخ دادن به سوالات در مورد چگونه شما می توانید مدیریت وجوه خود را به طوری که واقعی مردم و نه رباتها در حال مشاهده پیش تبلیغات قرار می گیرد و این تبلیغات قرار داده شده در مکان های با کیفیت متصل به محتوای با کیفیت. اگر شما نمی تواند شما ممکن است در نهایت قطع بودن درست مثل 3,500 وب سایت رو قطع کرده که بهره مندی از جی پی مورگان چیس تبلیغات.

به طور خلاصه آن است که سخت تر شدن به دیجیتال شرکت بازاریابی این روزها و آن را می شود حتی بیشتر از آن. خدمات بازاریابی آنلاین شرکت را مجبور به انجام علت سعی و کوشش به عنوان آنها پیدا کردن مکان ها به صرف شرکت بودجه تبلیغات. و بیشتر به علت سعی و کوشش به معنی کار بیشتر خواهد شد که قطع به حاشیه سود. با این حال, اگر شما می خواهید به ماندن در کسب و کار بیش از دراز مدت این چیزی است که شما در حال رفتن به مجبور به گرفتن خوب است. کسانی که نمی خواهد چیدن اضافی کسب و کار از شرکت های تبلیغاتی است که نمی.

[ad_2]