آگوست 8, 2022

رهام چت

چت آنلاین

تصویر زیر پیستون ریختگی را نشان می دهد

علاوه بر این که کل عوامل ساخت ذوب شدگی در پیستون میتوانند باعث ناکامی و ترکخوردگی آن هم شوند، عوامل دیگری نیز در بروز این خلل نقش دارند. شاید بگویید موتور آتش میگیرد , بهترین پیستون نیسان البته صحیح میباشد اما در اینجا رادیاتور اتومبیل نقش مهمی را ایفا می نماید . همین قطعه با انجام حرکت رفت و برگشتی درون حفرههای سیلندر ایفای نقش میکند. همان طور که ذکر شد پیستون قلب و مرکز موتور است و در صورتی که بخواهید این قطعه را تماشا فرمایید می بایست سر سیلندر و درب سوپاپ ماشین را باز کنید. میل لنگ ماشین نیز به میزان تعداد سیلندرهای یک خودرو ، گنجایش پذیرش شاتون را خواهد داشت ، در شکل پایین ، پیستون ، شاتون و میل لنگ یک خودرو 4 سیلندر را تماشا می کنید. بعد از آن میل لنگ , فلایویل را چرخانده و به وسیله سیستمی به نام کلاچ , اقتدار ایجاد شده را به جعبه دنده یا این که گیربکس می دهد , سپس شما مهم انتخاب دنده , توان ایجاد شده را به چرخها رسانده و سبب ساز حرکت ماشین میشوید . در واقع پمپ به وسیله ورقه ای که سواش پلیت نام دارد، مبادرت به تبدیل حرکت شفت محل ورود به حرکت رفت و برگشتی پیستون می نماید. در صنعت های مختلف به مراد ایجاد جریان یکنواخت اهمیت فشار کار کشته از پمپ 9 پیستون استفاده می کنند. زدن سوپاپ بر اثر خوردگی تپت بوده و صدای چیک ، چیک ، چیک .. به این معنی که شبیه صدای جغجغه آچار بوکس از ذیل کاپوت شنیده می شود. صدای وت از تحت کاپ.ت شنیده می شود . می بایست مراقب باشیم که حلقه نشکند و به جهت این‌که حلقه صاف باطن سیلندر قرار بگیره از خودت پیستون به کارگیری میکنیم. این به جهت رینگ بالا بود به جهت رینگ ذیل هم همینطور ترازو گیری می کنیم . از کمترین فیلر استفاده می‌کنیم فیلر 0.05 میلیمتر (mm) را میان رینگ و شیارش قرار میدهیم. گروه صنعتی قائم متشکل از شرکت های کیهان صنعت قائم، تامین کالا قائم، رایا اتومبیل قائم و صنعت های پیستون سازان قائم کلیدی ماهیت های تولیدی، بازرگانی داخلی و در بین المللی ، ماشین سازی و خدمات فنی مهندسی می باشد که همین کارخانجات در مساحتی به وسعت 80000 متر مربع در شهر مقدس مشهد واقع شده اند. پوسته داخلی پمپ حیاتی یک محیط دایره ای رخ می باشد که حرکت پیستون ها در همین محور می باشد. قطعه استوانه شکلی میباشد که در داخل سیلندر اصلی اتصال داشتن به شاتون حرکت رفت و برگشتی دارد.پیستون قطعه حساس موتور میباشد و زمان های موتور را به وجود می آورد. پیستون با سر محدب: تراز تاج آن ها شکلی گنبدی دارد. ۲- گنبدی : مرحله بالای پیستون پایین گنبدی شکل می باشد. دیواره پیستون در این مرحله پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی می گردد که ضمن آماده آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، به طور کامل فرم استوانه به خود میگیرد. 3- نکته سوم اندازه گیری ضخامت خود حلقه می باشد می بایست از ابزار دقیق به کار گیری کنیم. ولی در موتورهایی که احتمال آب شدن آلومینیوم وجود دارد، مدل هایی که از فرآورده چدن هستند، همچنان کاربرد خویش را محافظت کرده اند. دهد نماد یاتاقان زدن است و از قسمت زیر موتور شنیده می شود و صدای خفه فلز به فلز می باشد و عمده در حالات تحت اتفاق می افتد : هنگامی موتور سرد می باشد ، در شتاب بسیار ، موقع گاز دادن و یا در سربالایی زمانی به موتور فشار می آید . در موتور جعبه دنده این صدا در به دور آهسته موتور شنیده می شود ولی زمانی کلاچ بگیرید جدا می گردد . اگر بغل یاتاقانی خیلی خراب باشد ، هر توشه که کلاچ بگیرید ( در خودروهایی که جعبه دنده دستی دارند) یا این که کلاچ را رها نمایید ، صدا می نماید . به جهت نمونه گرمترین روز سال در گرمترین مکان میهن را در نظر بگیرید و موتور را پر‌نور و مضاعف به آن فشار وارد کنید چه میشود ؟ به عنوان نمونه زمانی که روغن به سمت پیستون سیلندر وارد می شود، باید گروه سیلندر به نحوی آب بندی شود که روغن به سمت میله پیستون نفوذ نکند تا فشار وارده از سوی بار به مهربانی تحمل شود. در سیلندر دو محوره قطر دو پیستون معادل می باشد و نیروهای وارد شده در دو جهت یکسان است. روی پیستون همچنین سوراخی جهت کارگزاشتن گژن پین و اتصال به شاتون در لحاظ گرفته میشود. جهت ارتقاء توان و گیرایی خودرو از یک‌سری سیلندر و پیستون در اتومبیل به کارگیری می کنند. فرکانس این صدا هم اندازه سرعت دورانی چرخ ها بوده و از میل گاردان کوچک از سوی چرخی به گوش می رسد که گشاد کرده باشد و بایستی هر چه زودتر بده بستان گردد . صداهای دیکر ، از راحت کارگزاری کردن ملحقات موتور مانند دینام ، شروع ف بوق ، منیفولد ، چرخ لنگر ، پولی سر میل لنگ و سینی کارتر ناشی می شوند .