جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

تاریخچه آرم

[ad_1]

من نوشت: یک مقاله قبلی به سادگی با عنوان آناتومی یک آرم من از نوشتن این مقاله به عنوان بخش دوم از مقاله قبلی است. آناتومی یک لوگو محتوای برخورد با تاریخی بیشتر در زنجیره ای از حوادث است اما با این مقاله من'm رفتن به یک رویکرد متفاوت است. تاریخچه آرم را فراهم خواهد کرد آموزنده خیلی چیزهای مانند الهام بخش در پشت برخی از بیشتر vintage, آرم, در تاریخ, من امیدوارم که شما لذت بردن از. متفاوت و اغلب موقعیت های عجیب و غریب الهام گرفته اند و منجر به ایجاد world's معروف ترین آرم. یک چیزی که این آرم های معروف مشترک است که آنها در تلاش برای متفاوت و متمایز است. شده اند وجود دارد تغییرات به این آرم اما بسیاری از آنها شده اند تکاملی در طبیعت از ناگهانی. آرم که در طول سال تغییر کرده نشان می دهد یک روند به سمت ساده بودن و 'لاغر' نسبت به نسخه های قبلی – احتمالا یک تغییر به منعکس کننده تغییر (و سریعتر) سبک زندگی. برای مثال Michelin مرد – آرم (انزال, طلسم) از تایر شرکت Michelin توسعه مهربان احساس نسبت به شرکت با استفاده از شخصیت انسان.

آیا می دانید Nike's, صدای خش خش کردن انجام شد توسط حسابداری, کلاس, معلم, انزال, مترجم آزاد در نایک به نام کارولین برای تنها $ 35! در نوبه خود از قرن 3M بود بیشتر نگران بقای خود را از آن حدود یک لوگو. جوان ساینده شرکت راحت بود در آن توصیف … “مینه سوتا معدن و شرکت های تولیدی است.” اولین لوگوی شد نوتبوک در سال 1906 با آرم فعلی طراحی شده که به تازگی در سال 1978. آبی و سفید بخش از یک دایره در حال حاضر در BMW's آرم که ما می بینیم در آن اتومبیل است. منشاء این بر میگردد به جنگ جهانی 1, زمانی, هواپیماهای جنگنده خود را به حال پروانه نقاشی شده توسط این شرکت در رنگ های آبی و سفید به طوری که خلبانان می تواند از طریق آنها. این الهام گرفته از طراحی است که ما بر BMW's اتومبیل. پس از نام بنیانگذار آدولف (Adi) Dasler های آدیداس, آرم یک مثلث برش به سه قطعه. سه قطعه بنا به گزارش نمایندگی از سه پسر خود را!

این در حال حاضر به خوبی شناخته شده شرکت آمریکایی اپل اولین کامپیوتر شرکت به استفاده از نام خود را به عنوان هویت سازمانی. ایده فروش کامپیوتر تحت نام و تصویر یک میوه تصور شده بود و توسط استیو جابز در کالیفرنیا و همکارانش (حتی کلمه “مکینتاش” نام یک سیب انواع مختلف). موتیف رنگارنگ اپل با یک نیش گرفته از آن است و اشاره به داستان کتاب مقدس از آدم و حوا که در آن اپل نشان دهنده میوه درخت دانش است. AT&T استفاده از نماد جهان نماد یک جهان دور توسط ارتباطات الکترونیکی. به طور خاص, نماد ساخته شده است به دقت مشخص “برجسته” و “سایه” ، به عنوان یک نتیجه, نماد ممکن است تکثیر و به تصور سه بعدی (persian) نورانی از دور منبع.کوکا کولا اسکریپت طراحی شده توسط یک تازه کار, فرانک رابینسون شرکت نوپای حسابدار. او ابداع هر دو Spencerian اسکریپت و درخشان مختصر عبارت زیر: “خوشمزه و طراوت است.”

بطری است که در میان اکثر آیکون های تشخیص در جهان طراحی است که به نماد جوانی و سرزندگی از امریکا است. تغییرات بی شماری منتشر شده است بیش از چند دهه اما پایدار کلاسیک منحنی کشتی طراحی شده توسط ریشه شیشه ای شرکت ترر هوت ایندیانا و معرفی شده در سال 1915. یک کوکا کولا تلگراف بود و بعد طراحی شده توسط Raymond Loewy. مک دونالد's قوس طلایی لوگو معرفی شد در سال 1962. این ایجاد شده توسط جیم شیندلر شبیه به طاق شکل علائم بر طرف رستوران. او ادغام دو قوس طلایی هم به شکل معروف 'M' در حال حاضر به رسمیت شناخته شده در سراسر جهان است. شیندلر's کار توسعه تلطیف, 'v' آرم طرح توسط فرد ترنر که تصور می شد به عنوان شیک تر شرکت نماد از Speedee آشپز شخصیت که قبلا استفاده شده است. مک دونالد's نام اضافه شد به آرم در سال 1968. بصری سادگی آرم سونی محوری به طراحی آن است. آسان به درک و تلفظ نام قابل خواندن در هر زبان و بلافاصله قابل تشخیص است. نام مشتق شده از لاتین sonus معنی 'صدا'. طراحی لوگو اصلاح شده است تنها حداقل پس از سال 1957 زمانی که سکته مغزی از حروف بودند سبکتر و کلمه خود را بیشتر گسترش یافته است. این نسخه در اینجا نشان داده شده است که از سال 1973; آن همان باقی مانده است پس از آن.

[ad_2]