آوریل 12, 2021

رهام چت

چت آنلاین

باید ها و نبایدها برای چاپ بروشور

[ad_1]

چاپ باقی مانده است بخشی جدایی ناپذیر از هر کمپین بازاریابی. در حالی که رسانه های دیجیتال گرفته شده کسب و کار چشم انداز توسط طوفان جزوات هنوز هم مربوطه اگر شما در حال ایجاد یک کمپین جدید. با توجه به انجمن بازاریابی مستقیم (DMA) 48% از مصرف کنندگان در پاسخ به پخش بروشور در حالی که کمتر از 21% پاسخ به آگهی تلویزیونی.

این نشان از قدرت چاپ بروشور در های معاصر, تبلیغات, محیط زیست است. در حالی که این ابزارهای تبلیغاتی بسیار موثر طراحی شما انتخاب می کنید تا حد زیادی تعیین می کند که آیا شما دیدار خواهد کرد مبارزات انتخاباتی خود را هدف.

چرا استفاده از چاپ کنید ؟

بروشور ارزان برای تولید و آنها نیز مقرون به صرفه تر از بسیاری از گزینه های تبلیغاتی امروز در دسترس است. آنها همچنین استنباط بیشتر بازخورد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دیدار با کسب و کار های مختلف از جمله اهداف آموزش, ترویج, سرگرم کننده و نام تجاری. مصرف کنندگان پیدا کردن این آسان به عنوان خوانده شده و نگهداری می شوند برای آینده پاسخ بر خلاف دیگر ابزار بازاریابی که پیام ممکن است دشوار است به یاد داشته باشید. بیشتر چه آنها خود را تکمیل تبلیغات آنلاین استراتژی به منظور افزایش دید و افزایش نرخ تبدیل.

داس از چاپ بروشور

برای موفقیت با این شکل از بازاریابی اطمینان حاصل شود شما کارهای زیر را انجام دهید:

  1. نگه داشتن آن ساده است: طراحی و پیام باید پرواز کردن روی صفحه. خواننده باید بلافاصله می دانم که نام شرکت خود را از آرم پیدا کردن پیام و تماس به عمل (فرهنگ و هنر) در کمتر از 3 ثانیه است. جلوگیری از به هم ریخته طراحی که منحرف خواهد شد چشم.

  2. می دانم شما خریداران فنی: اگر شما نمی دانید که مشتری هدف شما شخصیت و سپس مبارزات انتخاباتی خود را نمی خواهد کار. شروع شده توسط ایجاد یک خریدار شخصیت و مشخصات به درک آنچه آنها انجام آنچه آنها دوست دارند رفتار و انگیزه به منظور به آمده تا با یک استراتژی است که کار خواهد کرد.

  3. اضافه کردن یک تماس به عمل (CTA): مطمئن شوید که شما به مشتریان هدف خود را آنچه شما می خواهید آنها را به انجام. فرهنگ و هنر باید منعکس کننده کسب و کار خود و هدف; آیا شما می خواهید آنها را به رفتن به وب سایت خود را ؟ آیا شما می خواهید آنها را به آمدن به فروشگاه خود را برای تخفیف شما به دنبال ارجاع? فرهنگ و هنر باید مختصر و به وضوح اعلام کرد برای تاثیر بهتر.

این نبایدها از بروشور استفاده از

در اینجا برخی از مشکلات را به اجتناب از در چاپ بروشور:

  1. نمی verbose: اکثر بازاریابان می گویند بیش از حد فراموش کردن است که مورد توجه مصرف کننده مدرن است که کوتاه تر از همیشه است. چاپ کامل متن و فوری است turnoff برای خواننده.

  2. نمی از دست دادن تمرکز: به یاد داشته باشید هدف اصلی و چوب به آن را با ارائه تمام جزئیات لازم است. مطمئن شوید که شما اطلاعات تماس از جمله آدرس وب سایت گنجانده شده است.

  3. کم نیست در کیفیت کاغذ: این ابزار تبلیغاتی ارزان هستند اما این به این معنا نیست شما باید با استفاده از کیفیت پایین کاغذ. اگر آن را به نظر می رسد و احساس می کند ارزان و آن را به طور مستقیم منعکس کننده نام تجاری شما و خوانندگان آن را درک.

ساختمان خود را به خریداران شخصیت ارائه اطلاعات لازم و با استفاده از خلاق دعوت به عمل شما را افزایش خود را در کمپین های تبلیغاتی است.

[ad_2]