آوریل 12, 2021

رهام چت

چت آنلاین

بالا 10 مفاهیم بازاریابی برای کسب و کار کوچک بازاریابی

[ad_1]

بیش از دهه گذشته بیشتر و بیشتر مردم در حال اخراج شدن های کوچک و یا گرفتن تغذیه با خود شرکت و شغل و در کشتی سوار در سفر به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک. متاسفانه بسیاری از جدید صاحبان کسب و کار کوچک موفق به در نظر گرفتن برنامه های بازاریابی خود را و یا استراتژی است. وجود دارد بسیاری از مفاهیم بازاریابی برای کسب و کار کوچک بازاریابی را در نظر بگیرید و طرح اما در اینجا ما لیست بالا 10 مفاهیم بازاریابی برای بازاریابی کسب و کار کوچک.

مفهوم بازاریابی # 1: قوام

قوام شماره یک مفهوم بازاریابی برای کسب و کار کوچک بازاریابی تنها به دلیل آن است که از سمت چپ از مفاهیم بازاریابی برای بسیاری از کسب و کار. من کار کرده اند با یک لیست طولانی از مشتریان بزرگ و کوچک است که بسیار متناقض در تمام زمینه های بازاریابی خود را. ثبات کمک می کند تا کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش اثربخشی نام تجاری است.

مفهوم بازاریابی # 2: برنامه ریزی

هنگامی که صاحبان کسب و کار کوچک تصمیم به سازگار با, بازاریابی, برنامه ریزی بعدی مفهوم عمده به شرکت. برنامه ریزی است, حیاتی ترین بخش از کسب و کار کوچک بازاریابی و یا هر سطح از بازاریابی برای این موضوع و بسیاری از صاحبان و مدیران بازاریابی و حتی CMOs طرح ضعیف است. قرار دادن زمان به برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود را, بودجه و دیگر مفاهیم ارائه شده در اینجا برای اطمینان از موفقیت است.

مفهوم بازاریابی # 3: استراتژی

استراتژی بلافاصله به دنبال برنامه ریزی به دلیل استراتژی خود را که پایه و اساس سایر فعالیت های بازاریابی خود را. در فرایند برنامه ریزی شما باید به توسعه استراتژی خود را: چه کسی شما را هدف قرار خواهد داد, چگونه شما هدف آنها را و چگونه شما آنها را نگه دارید به عنوان یک مشتری.

مفهوم بازاریابی # 4: بازار هدف

بازار هدف نیز یکی دیگر مفهوم کلیدی برای بازاریابی کسب و کار کوچک. تعریف دقیقا همان است که شما در حال هدف قرار دادن اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار کوچک به تمرکز بر روی مشتریان خاص و کاهش بازاریابی زباله. به خوبی تعریف بازار هدف را به هر مفهوم بازاریابی بسیار ساده تر برای پیاده سازی موفقیت آمیز است.

مفهوم بازاریابی # 5: بودجه

اگر چه در آن ذکر شده است در شماره 5 بودجه مهم است در طول کل فرایند است. ایجاد یک بودجه بازاریابی است که معمولا سخت و اغلب نادرست بخشی از کسب و کار کوچک بازاریابی است. اکثر صاحبان کسب و کارهای کوچک فاقد مقدار زیادی از تجربه در بازاریابی بنابراین بودجه خود را معمولا تا پایان اریب. مهم ترین بخش از این مفهوم بازاریابی است که در واقع ایجاد یک بودجه بازاریابی است. از آنجا شما می توانید به نگرانی در مورد نحوه توزیع بودجه در دسترس است.

مفهوم بازاریابی # 6: ترکیب بازاریابی

بازاریابی است که معمولا به عنوان تعریف محصول قیمت گذاری محل و ارتقاء. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما باید به طور خاص تصمیم گیری در محصولات (یا خدمات) مناسب قیمت گذاری, کجا و چگونه می خواهد توزیع محصولات خود را و چگونه شما می توانید اجازه دهید همه بدانند در مورد شما و محصولات خود را.

مفهوم بازاریابی # 7: وب سایت

امروز در بازار کسب و کار از هر اندازه باید یک وب سایت. من از آنها بدم میاید هنگامی که من کسب و کار است که باید یک وب سایت یک صفحه با خارج از مورخ اطلاعات است. مشتریان توان آن را به کسب و کار و یا مصرف کنندگان خواهد جستجو در وب بیش از 60 درصد از زمان قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری خرید. این مفهوم بازاریابی شامل کشت قطعات اضافی, اما شما باید حداقل توسعه یک وب حضور برخی از نوع و نگه داشتن آن به روز شده است.

مفهوم بازاریابی # 8: نام تجاری

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز غفلت از این مفهوم است. بازاریابی کسب و کار کوچک باید تمرکز بر این مفهوم بازاریابی فقط به عنوان بسیار به عنوان شرکت های بزرگ انجام دهد. نام تجاری متشکل از تصاویر لوگو, طراحی, طرح, طرح های و تصویر از محصولات خود را و حتی خود شرکت است. نام تجاری است که چگونه مشتریان خود را درک (لطفا جای تاکید بسیاری بر آن کلمه!) محصولات و شرکت. مطمئن شوید که به توجه به چه نوع از نام تجاری شما در حال ایجاد از طریق هر گام خود برنامه ریزی و پیاده سازی.

مفهوم بازاریابی # 9: ارتقاء و تبلیغات

ارتقاء و تبلیغات بسیار پیچیده مفهوم بازاریابی اما باید در نظر گرفته شود برای هر نوع کسب و کار و محصولات و خدمات خود. هنگامی که شما درگیر قبلی 8 مفاهیم بازاریابی شما باید در نهایت اجازه دهید بازار هدف خود می دانم در مورد شما و محصولات خود را. مناسب تبلیغات و آگهی خواهد شد در نتیجه موثر به رسمیت شناختن نام تجاری و در نهایت افزایش فروش.

مفهوم بازاریابی # 10: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل به یک صنعت بزرگ در بازاریابی جهانی. وجود دارد بسیاری از انواع نرم افزار و خدمات ارائه شده برای کمک به کسب و کار از هر اندازه را اداره مدیریت ارتباط با مشتری. پس آنقدر در دسترس وجود دارد, معمولا برای یک مبلغ زیادی پول صاحبان کسب و کار کوچک معمولا در این نگاه مفهوم به عنوان چیزی است که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند و یا به اندازه کافی پول برای پیاده سازی. آیا نمی شود فریب خورده توسط این صنعت عظیم تکامل یافته است که از این مفهوم است. حفظ مناسب مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است به ایجاد وفادار و سازگار مشتریان.

این لیست از مفاهیم بازاریابی باید مورد بررسی قرار, تحقیق, برنامه ریزی و اجرا به خصوص توسط کسب و کارهای کوچک به منظور موفق باشد. همچنین بازاریابی خود را در اینجا متوقف نمی. هر کسب و کار منحصر به فرد است و باید اجزای اضافی است که باید در نظر گرفته شود اما این لیست پرش شروع هر طرح بازاریابی.

[ad_2]