ژوئن 22, 2021

رهام چت

چت آنلاین

بازاریابی محتوا: اتخاذ ناشر طرز فکر

[ad_1]

چشم انداز

برای تبدیل شدن به یک ناشر محتوا خالق و “سی ان ان” از کسب و کار شما. این استراتژی باید تمرکز بر موقعیت کسب و کار شما به عنوان یک رهبر فکری و محتوا قابل اعتماد منبع. هدف خواهد بود برای ایجاد و معاون کشیش بخش مطالب مربوط به ما در صنعت و استفاده از آن برای شرکت در بحث کیفیت با ذینفعان. این روش اجازه خواهد داد که شما را به توسعه متعلق به کانال های رسانه ای است که می تواند در یک کمپین توسط کمپین اساس.

ارزش بدست آمده برای تبدیل شدن به منبع و داشتن کانال رسانه ها در مقابل پرداخت پول برای آن است که توانایی به گسترش رسیدن به افزایش سهم بازار و ایجاد وفاداری به برند.

این شما را قادر به برقراری ارتباط موثر با ذینفعان. این ارتباطات ذینفعان درگیر در پس از آن می تواند نظارت اندازه گیری و بهینه سازی خود را برای دیدار از پیش تعریف شده موفقیت متریک.

در نظر گرفتن یک ناشر رویکرد

هدف از یک ناشر است که برای ایجاد محتوا است که مربوط به مخاطبان است. این معتبر تر و معتبر ناشر با احتمال بیشتری به مردم خواهد بود به عنوان خوانده شده و به اشتراک گذاری. ناشر طرز فکر تمرکز بر روی کیفیت و همچنین فرکانس. ساختار اساسی یک روند چاپ و نشر است که برای ایجاد و یا معاون کشیش بخش محتوا (یک داستان خبری به عنوان مثال) و پس از آن به تعامل مردم با رسانه ای خاص به آن را به اشتراک. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا ناشر را به کار گیرند از یک “اتاق خبر دیجیتال” خواهد شد و باید یک گروه خاص از ابزار دیجیتال است که می توان احضار به ایجاد و معاون کشیش بخش و یا توزیع محتوا است. دیجیتال newsroom خدمت خواهد کرد به عنوان محتوای کارخانه. از آن خواهد شد که در آن مطالب جمع آوری شده و توزیع شده است. این را می توان طبقه بندی به عنوان “متعلق به رسانه” و ارائه یک راه برای “کسب” تعامل مخاطبان.

دیجیتال newsroom را در خدمت اهداف دوگانه:

1. این به ما اجازه خواهد داد برای افزایش آلی (به دست آمده) موتور جستجو بازدیدکننده داشته است.

2. این اجازه خواهد داد که برای ذینفعان & مشتریان بالقوه به انتخاب کردن در برای به روز رسانی محتوا (سرب-نسل).

هر جزء از اتاق خبر خود را با موفقیت و متریک. مطمئن شوید که شما را تجزیه و تحلیل های نصب شده برای کمک به پیگیری رفتار است. نمونه هایی از موفقیت معیارهای ممکن است به عنوان تعریف شده (اما نه محدود به) وب سایت افزایش بازدید, دریافت, انداز پیروان و سهام. اطلاعات جمع آوری شده اجازه خواهد داد که شما را به تصمیم گیری آگاهانه در مورد چگونه به بهترین تخصیص منابع در حالی که بهینه سازی نیروی انسانی و به حداکثر رساندن بودجه.

مخاطبان توسعه

برای ساخت یک مخاطب شما اول باید تحقیق و نقشه مناسب کانال های دیجیتال با مخاطبان مناسب/جمعیتی. اولین گام این است که برای شناسایی و نظارت بر روند مصرف های رسانه ها در میان سطوح مختلف ذینفعان. با شناخت و احترام خاص ذینفعان ارتباطات تنظیمات شما به دست آوردن اعتبار و افزایش اندازه مخاطبان خود را. با نظارت بر تعامل مخاطبان شما خواهد بود قادر به پاسخگویی بسیار سریع تر منجر به اضافی ارتباطات فرصت ها. این ایجاد یک دوره ای روند که به یاد مردم از کانال آنها می توانند دسترسی به برقراری ارتباط با کسب و کار شما 1-در-1. این کمک خواهد کرد که موقعیت خود را به عنوان کسب و کار شفاف و در دسترس است. نیز وجود دارد یک عنصر از شخصی که رخ می دهد در این مرحله است. شخصی رخ می دهد در یک در یکی از گفتگوهایی است که بین کسب و کار و ذینفعان. با دفاع از یک گفت و گو به جای سرد استریل تجربه آنلاین شما می توانید پرورش یک انسان جزء است که هنوز رتبهدهی نشده است با حروف بزرگ در درون خود خاص فضای رقابتی. این رویکرد یکپارچه به یک ارتباط خواهد شما را متمایز از رقابتی ارائه دهندگان خدمات.

[ad_2]