آگوست 5, 2021

رهام چت

چت آنلاین

بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

بازاریابی یک راه ارتباطی بین کسب و کار و مشتریان بالقوه برای ارائه و ترویج ارزش یک محصول خاص و یا خدمات است. هدف اصلی از بازاریابی است که به فروش می رسانند. بازاریابی رسانه های اجتماعی برای استفاده از مزایای شبکه های اجتماعی برای تحقق بخشیدن به برخی از اهداف بازاریابی مانند ارتقاء و برقراری ارتباط با مشتریان و غیره.

بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می شود به ارائه کسب و کار از طریق رسانه های اجتماعی و استفاده از این به عنوان یک راه برای برقراری ارتباط پیام به مشتریان بالقوه است. رسانه های اجتماعی با اشاره به وب سایت های مختلف است که اجازه می دهد تا تعامل میان کاربران و تبادل اطلاعات از طریق انواع کانال. محتوا می تواند در قالب وبلاگ مقالات ارائه ویدئوها و کتاب های الکترونیکی و غیره

در زیر برخی از مهم ترین وب سایت

  • Facebook – آن است که دیده می شود به عنوان محبوب ترین شبکه های اجتماعی و همچنین یک شبکه با بزرگترین مقدار از مشتریان بالقوه است. Facebook pages برای افراد کسب و کار و موسسات. یک صفحه می توانید چند مدیران/مدیران. Facebook groups برای کاربران که همان منافع است. آن را نیز برای دانشجویان و غیره. می توان آن را بسته/باز کردن و یا مخفی.

  • LinkedIn: LinkedIn است که به عنوان بزرگترین و حرفه ای شبکه می باشد. این اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری پست ها و پروفایل.

  • توییتر آن است که تمایز آن میکروبلاگینگ از ارسال پیام های کوتاه به نام توییتهایی. آن را با استفاده از هشتگهای.

  • یوتیوب: این وب سایت میزبان فایل های ویدئویی. ویدئوها را می توان, تبلیغات, تبلیغاتی, آموزشی و یا شما می توانید شروع یک وبلاگ ویدئویی. شما می توانید ترویج تصویری با به اشتراک گذاشتن لینک در دیگر کانال های اجتماعی.

  • Google+: آن را با استفاده از Google+ profiles برای افراد Google+ pages برای شرکت ها و موسسات.

  • Pinterest, Instagram, Flickr: این 3 وب سایت بصری-محتوا های پلت فرم. این اجازه می دهد تا تصاویر و فیلم های کوتاه برای فروشگاه آنلاین, تزئینات, لباس, تولید کنندگان و غیره.

  • چهار ضلعی Yelp: بسیاری از مواقع گردشگران را به استفاده از این شبکه های اجتماعی برای بررسی در مکان بازدید کردند.

وبلاگ نویسی یک شکل از بازاریابی اجتماعی است که با استفاده از وبلاگ ها برای ایجاد و انتشار محتوا در حالی که برقراری ارتباط با خوانندگان است. وبلاگ نویسی فرم های تعاملی از انتشار محتوا در وب است. قانون قدمت آن به دهه 1990 تا حدود 2000s. می آید از کلمه “وبلاگ” و انتشار محتوای مفید است که عملی و جذاب است.

وردپرس یکی از محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی. دیگران, وبلاگ Tumblr وبلاگ نویس است. برای موفقیت در وبلاگ نویسی فعالیت مناسب را انتخاب کنید طراحی سازگار تعامل با خوانندگان و تجزیه و تحلیل عملکرد خود را.

راهنمایی در استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی عبارتند از:

  • سفارشی: شما نیاز به یک تصویر مشخصات, شرح کسب و کار, پوشش, تصویر, کسب و کار آدرس ها و در نهایت کسب و کار خود و موقعیت.

  • اجتماعی رسانه بهینه سازی: مستلزم آن است که اگر یک بازدید کننده ورودی نام کسب و کار شما در یک موتور جستجو باید آن را آسان برای پیدا کردن در عرض چند ثانیه.

  • به دنبال رسانه های اجتماعی دستورالعمل: دستورالعمل در متن و URL در پوشش, عکس, شرایط سازماندهی روند آنلاین و محدودیت ها باید رعایت شود به شدت برای جلوگیری از ممنوعیت.

  • ارزیابی: این نیاز به نظارت و تجزیه و تحلیل برای ارزیابی عملکرد و تعیین اگر نتایج رضایت بخش هستند. اگر نتایج رضایت بخش نیست رویکرد و روش ها باید تغییر کند.

زمانی که شما قصد استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتقاء وجود دارد 2 بخش عمده از ارتقاء برای رسانه های اجتماعی است. این است که پرداخت شده و آگهی رایگان.

پرداخت آگهی اجازه مستقیم, ارتقاء, با تبلیغات پرداخت می شود. همچنین می توانید تبدیل و جریان پرداخت مبارزات انتخاباتی. یک نسخه رایگان از سوی دیگر اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد و مدیریت حساب های اجتماعی و ارتقاء آنلاین از طریق یک حساب رسانه های اجتماعی.

ابزار برای مدیریت رسانه های اجتماعی است.

  • ابزار برای برنامه ریزی شامل تقویم گوگل, پست, ریز است.

  • برای مدیریت کانال اجتماعی – Hootsuite Tweetdeck

  • برای نظارت – هشدار گوگل, گوگل تجزیه و تحلیل ترافیک اجتماعی و بینش.

[ad_2]