آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار کوچک – 7 راه برای رشد کسب و کار شما

[ad_1]

این که آیا شما یک کسب و کار آنلاین و یا یک آجر و ملات کسب و کار شروع و رشد کسب و کار شما نیاز به زمان و تعهد. فکر می کنم از دلایل که چرا شما را در کسب و کار در وهله اول. اغلب شما شروع کسب و کار از آنجا که آن را وسیله یک وسیله نقلیه به شما شیوه زندگی است که شما می خواهید و اگر شما به اندازه کافی هوشمند به طور خودکار کسب و کار خود و آن را به شما زمان آزادی است. زمان را صرف با خانواده خود را در زمان سفر و زمان برای لذت بردن از پول شما ساخته شده است. من مردم شروع یک کسب و کار به سادگی از آنجا که آنها خسته از موجود خود را و یا می خواستم برای انجام کاری متفاوت ‘ – آنها به سادگی خرید خود کار دیگری.

انگیزه و تمرکز کلیدی است. 7 راه برای رشد کسب و کار خود و نه بر اساس تصادفی نکات بازاریابی آن است که یک کسب و کار کوچک طرح به خودکار و گسترش کسب و کار شما. سیستم من در مورد به توضیح است که بسیار ساده و در عین حال موثر است. کلید نهفته در systemizing هر منطقه از کسب و کار خود را به طوری که آن را اجرا می کند بدون شما.

وجود دارد 7 حوزه از کسب و کار خود را که شما باید systemize (این امر در هر دو آنلاین و آفلاین):

1. تعریف کسب و کار شما:

  • آیا شما یک محصول با کیفیت و یا خدمات می کند و آن را حل مشکل ؟
  • تعیین نقطه فروش منحصر به فرد (USP) توسط خود بپرسید چه چیزی باعث می شود کسب و کار محصول و یا خدمات مختلف و آنچه در آن است که شما انجام دهید که افراد دیگر انجام نمی?

این پس از آن می شود کسب و کار خود و شعار یا سخنرانی آسانسور. به عنوان مثال “ما کمک به کوچک و متوسط کسب و کار صاحبان بیشتر مشتریان آنلاین و آفلاین با استفاده از پاسخ مستقیم و استراتژی های بازاریابی اینترنتی”

2. مجموعه اهداف خود و اهداف:

  • چه اهداف مالی خود را برای کسب و کار ؟ مردم اغلب نادیده تعیین هدف این بود خاص در مورد اهداف خود و دولت قاب زمان برای دستیابی به این هدف است.
  • چه کسب و کار خود و هدف: با در نظر گرفتن این عنوان استراتژی خروج خود را آیا شما می خواهید به گسترش حق رای دادن و یا فروش شناور, کسب و کار ؟ می دانم که در آن شما می خواهید کسب و کار شما در آینده است.

3. را انتخاب کنید و هدف:

  • که خریداران آینده نگر خود را و یا به عبارت دیگر آنچه را بازار هدف خود را?
  • آنها از جمعیتی خاصی, محل, فرهنگ, آنلاین یا آفلاین ؟

4. راه اندازی مانیتورینگ و اندازه گیری:

  • پیاده سازی اندازه گیری و سیستم های اندازه گیری. اگر شما کسب و کار آنلاین شما باید دسترسی نصب گوگل آنالیز برای دیدن تعداد بازدید کنندگان به سایت خود و راه اندازی های مختلف ردیابی شناسه. اگر شما کسب و کار آنلاین, گزارش های در محل برای ردیابی و اندازه گیری کمپین های تبلیغاتی خود را.
  • در نظر گرفتن این منطقه به عنوان شاخص های عملکرد کلیدی تعیین چه کار کند و چه کار نمی کند برای کسب و کار شما.

5. ایجاد علاقه و آگهی:

  • ایجاد یک پیشنهاد مقاومت: یکی می شود که مردم امید بستن به لیست خود را (اگر شما در حال حاضر) و یا مردم را به تلاش شما در شما یک فروشگاه فیزیکی. گاهی اوقات بهترین راه برای رسیدن به کسی می دانم که شما به آن دور به صورت رایگان.
  • روش های آفلاین: تبلیغات, فکس, نامه, ایمیل, خروجی walk-ins تماس سرد پست مستقیم و کارگاه های آموزشی و غیره
  • آنلاین: رسانه های اجتماعی (توییتر, کتاب چهره شما لوله) تبلیغات PPC, SEO, برنامه های وابسته و غیره

6. فروش و فروش:

  • آموزش: هنگامی که شما و مشتریان شما درب را به شما آموزش کارکنان خود را به خوبی به اندازه کافی به طوری که آنها می دانند که چه می گویند و چه کاری انجام دهید برای ایجاد تصور اول بزرگ?
  • فیلم آموزشی: فیلم آموزش کار با شما انجام کارکنان خود را در نقش و آنها را به مدل آن
  • درخواست چشم انداز خود را برای خرید هنگامی که شما سرویس آنها و توضیح ویژگی ها و مزایای
  • در نقطه ای از فروش-فروش مکمل محصولات/خدمات است که افزودن ارزش به مشتری خود را به خرید اولیه

7. پس از فروش و تکرار فروش:

  • پیگیری در حال حاضر که آنها مشتریان
  • ایجاد رابطه و نگه داشتن در تماس با آنها به طور مداوم توسط خبرنامه ایمیل.
  • ارسال آنها را در سبدهای هدیه با تشکر از شما یادداشت ها و کارت های تولد
  • تشویق ارجاع و پاداش دادن به مشتریان خود را با کارت VIP (با تخفیف ارائه می دهد) به صورت مداوم خود را وفاداری

گام 7 شما باید یک مشتری دائمی که ارزش کسب و کار شما و خوشحال است به اندازه کافی برای مراجعه دوستان و خانواده خود را. این سیستم که شما می خواهید برای هدایت مشتریان خود را از طریق و مشتری خود را معارفه خواهد رفتن را از طریق همان سیستم است که مشتری خود را تجربه کرده است. با داشتن کسب و کار سیستم در محل برای هر دو آنلاین و آفلاین کسب و کار کسب و کار شما رشد خواهد کرد و در فراز و نشیب.

[ad_2]