ژوئن 22, 2021

رهام چت

چت آنلاین

بازاریابی آنلاین – ابزار و راهنمایی هیچ هتل یا رستوران می تواند بدون

[ad_1]

داشتن یک وب سایت به شما می دهد دسترسی مستقیم به یک ملاحظه 1.5 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان. مشکل این است که به سادگی با داشتن یک سایت معنا نیست که شما در حال رسیدن به توده ها یا از همه مهم تر بازار هدف خود را.

بازاریابی آنلاین است که به عنوان دیده می شود بسیار مقرون به صرفه رویکرد برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود و تشویق به فروش. روش های مقرون به صرفه هستند و می توانند بالا بازگشت سرمایه نسبت به سایر اشکال بازاریابی. بهترین از همه این اثرات به طور کامل قابل اندازه گیری است.

نام تجاری خود را می خواهد به دیده شدن در موتورهای جستجو و نگه داشتن موقعیت های بالا در صفحات نتیجه خود. هدف شما برای مقدار زیادی از توجه در اطراف خود را با نام تجاری و در سایت خود. شما می خواهید به دیده می شود در وب سایت های دیگر که جذب سطح بالا از نوع خود را از مشتری و در نهایت شما می خواهید آنها را به کلیک کنید, خرید کتاب و یا مشترک. اما چگونه ؟

بازاریابی آنلاین ابزار و تکنیک های

شما باید کار با ابزارهای موجود برای ایجاد مقرون به صرفه ترین و حل خلاق را تشویق می کند که یک کاربر به عمل است. آشنایی با ابزار حیاتی است پس بیایید شروع با برخی از تعاریف:

بازاریابی آنلاین

اشاره به تمام فعالیت های بر روی اینترنت که متصل به کاربران خود را با نام تجاری. اثرات را می توان ردیابی دادن یک درک روشنی از فعالیت های هزینه-اثربخشی. برخی از نمونه ها عبارتند از پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات نمایش تبلیغات ، microsites ها, ایمیل, بازاریابی و برنامه های وفاداری.

بازاریابی ایمیل

مسلما مقرون به صرفه ترین گزینه است. با استفاده از پایگاه داده مشتری خود را, شما قادر خواهید بود به یک گفت و گو به طور مستقیم با کسانی که علاقه مند در محصول خود خدمات و یا نام تجاری. آنها به شما اطلاعات داده شده در مورد آنچه که آنها مانند بنابراین شما می توانید ایمیل های خود را برای برآوردن نیازهای خود می خواهد. بهترین از همه, آن را نسبتا ارزان در مقایسه با فرم های سنتی بازاریابی است. ایمیل بازاریابی باید همیشه به عنوان یک ارتباط شخصی با خواننده و به این ترتیب مطالب (به عنوان مثال, خلاق, طراحی, طرح, نوشتن, تن صدا) هر ایمیل باید ایجاد احساس پیوست.

اما به یاد داشته باشید نگه داشتن آنها را کوتاه و punchy – که دکمه حذف تنها سانتیمتر دور!

پرداخت برای هر کلیک تبلیغات

قرار دادن نمایش تبلیغات در سایت یا موتورهای جستجو که در آن شما پرداخت برای هر کاربر کلیک می تواند یک روش قدرتمند برای رانندگی ترافیک. Google AdWords سیستم است که به شدت توصیه می شود.

بهینه سازی موتور جستجو (یا SEO)

اساسا این اشاره به تمام فعالیت های است که کمک می کند تا موتورهای جستجو مانند گوگل و پیدا کردن وب سایت شما. روش های SEO تشویق بیشتر توجه از موتورهای جستجو هنگامی که کاربران جستجو برای کلمات کلیدی خاص و یا عبارت, ساخت وب سایت خود را بیشتر جستجو دوستانه”.

بازاریابی وابسته

با همکاری با تامین کنندگان و یا علامت های تجاری است که شما را جذب بازار هدف شما می توانید با ایجاد یک شبکه ارتباط بین هر یک از دیگر وب سایت ها به کمک درایو بازدید کننده بین شما. این ارتباط همچنین کمک می کند تا خود را رتبه بندی موتور جستجو.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

وجود دارد بسیاری از شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها و انجمن ها و یا بررسی وب سایت های که در حال استفاده توسط مشتریان خود را به کمک نفوذ خود را خرید تصمیم گیری. ارائه پلت فرم مربوط به نام تجاری خود را و شما باید زمان برای حفظ اطلاعات شما انتشار این قالب ارزشمند بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود را.

نکات و راهنمایی

آن را ترکیبی از منفعل بازاریابی (فعالیت است که راه اندازی شده است به اجرا در پشت صحنه) و فعال بازاریابی (مداوم و مستمر موفق) فراهم می کند که پایه و اساس به دست آوردن آگاهی از نام تجاری خود را بر روی اینترنت. در اینجا برخی از راه هایی برای ایجاد بسیاری از بازاریابی آنلاین خود را صرف.

توسعه کمپین های بازاریابی آنلاین

مجموعه قاب زمان ایجاد یک ارائه و توسعه یک کمپین. را انتخاب کنید که شما می خواهید برای دریافت و ارائه لیست چگونه شما به آنها برسد. آنها با استفاده از شبکه های اجتماعی? آنها در پایگاه داده مشتری خود را? آنها با استفاده از گوگل ؟ انتخاب یک ترکیب خوب از کانال های مربوطه است یک راه مطمئن آتش برای به حداکثر رساندن بازده خود را صرف.

آنلاین و آفلاین ادغام

شما باید فکر می کنم در مورد استفاده از خود را آفلاین ابزار در اختیار خود را (به عنوان مثال مسابقات, مجله روابط عمومی و غیره) به درایو ترافیک به سایت خود ، هنگامی که برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی یکپارچه سازی یک پیام در همه آفلاین و آنلاین کانال خواهد شد و در نتیجه تاثیر بیشتر.

فریبنده خلاق

ترجمه یک تجربه لوکس آنلاین است که همیشه آسان نیست. دیجیتال ایده ها با مطالب جذاب و کاربر پسند قابلیت را ارائه نام تجاری خود را تجربه در شیوه ای که آن را سزاوار است.

خود را افزایش SEO

خود را به توسعه دهندگان وب سایت و یا بازاریابی آژانس افزایش تکنیک های SEO در سایت خود و یا از آنها بخواهید برای بازسازی مناطق, در این سایت برای تبدیل شدن به موتور جستجو دوستانه است.

محتوا پادشاه است

مهم نیست که ابزار شما را انتخاب کنید و اطمینان حاصل شود که مطالب مربوط به این خواننده در حالی که نشان دادن محصولات ویژگی های مثبت.

بدون شک قدرتمند ترین ابزار بازاریابی آنلاین هستند, کسانی که نه تنها تخیل از کاربران اینترنت اما ایجاد انگیزه در آنها را به عمل خرید که کوپن, عضویت در پایگاه داده و یا کتاب است که وعده غذایی / تعطیلات / آبگرم فرار. در ترکیب ابزارهای موجود می تواند به شما لبه بیش از رقبای خود جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود و معرفی بیشتر بازار به نام تجاری خود را.

[ad_2]