جولای 25, 2021

رهام چت

چت آنلاین

“اقیانوس آبی استراتژی” ایجاد بلامنازع بازار [Book Review]

[ad_1]

این کتاب شما را فکر می کنم. قدرت.

این کتاب شما را به چالش خواهد برای ایجاد بله “ایجاد” را به عنوان اگر شما در حال حفر آن را نه صرفا کشف اقیانوس های جدید در جهان است. و بله, این یک اجرای کتاب نه فقط یک کتاب تئوری.

نویسندگان به روشنی مراحل چگونه برای ایجاد بلامنازع بازار فضا. پس از خواندن این کتاب آن است که مانند یک علم این “اقیانوس آبی استراتژی” نه صرفا حدس و گمان برای تنها بسیار تکامل یافته کسب و کار ذهن است. این یک استراتژی کتاب است که می تواند اعمال می شود البته با تفکر نوآورانه و تمایل.

ایده پشت یک “اقیانوس آبی” برای اولین بار می تواند درک شود با درک مراد از “اقیانوس قرمز” از امروز کوسه پر از بازار است. بازار فعلی می تواند توضیح داده شود که راه برای همه قرمز خون های ریخته شده به عنوان یک شرکت در رقابت با دیگر تولید یک محصول مشابه دیگر و متمایز بر اساس قیمت و کیفیت و خدمات همه عشق همان مشتریان.

این “اقیانوس قرمز” از رقابت برندگان و بازندگان در بازار است. آن را مانند تویوتا در مقابل هوندا ضرب و تقسیم صدها بار بیش از. این قرمز اقیانوس.

چه “اقیانوس آبی”?

یک “اقیانوس آبی” ایجاد شده است در حال توسعه یک محصول یا خدمات است که رضایت مشتری جدید با چنین نوآوری و در یک قیمت است که شما باید بدون رقابت واقعی است. شما نه تنها افتراق شما ارائه چیزی بی نظیر است. نویسندگان نشان می دهد راه های عملی برای انجام این کار.

در بنای یک اقیانوس آبی استراتژی این است که آنچه نویسندگان تماس “ارزش نوآوری است.” از آن جایی که تمرکز خود را در ضرب و شتم رقابت خود را اما با ارائه منحصر به فرد است جهش در ارزش برای مشتریان خود که از رقابت های بی ربط می شود و شما به دست آوردن تسلط در این “اقیانوس آبی” بازار شما ایجاد کرده است.

چند نمونه از شرکت هایی که در این مورد بحث در این کتاب است. Cirque du Soleil, یک سیرک در کانادا که به دلیل تغییرات نوآورانه به فرمت آن جذب یک کل جدید مخاطبان به دست آوردن انبوه در رشد درآمد در حالی که Barnum و دیگر سیرک در ادامه به سختی آن را در اقیانوس.

یا NetJets که ایجاد شده بسیار سودآور اقیانوس آبی در اجاره شرکت جت با قیمت پایین و ارائه خدمات بیشتر. بی نظیر است. Unmatchable. در گذشته هفت سال 57 جت دیگر شرکت های لیزینگ باید سعی و همه شکست خورده اند.

یا منحنی, تناسب اندام حق رای دادن برای زنان, شما احتمالا دیده می شود یکی در خود شهر منفجر شد که در رشد با ضربه زدن به یک بازار برای زنان با هزینه مناسب و اساس و فضا و زمان سهم که راضی به یک unserved جمعیت زنان. آنها به ایجاد یک اقیانوس آبی در سلامت و تناسب اندام عرصه است.

این کتاب نه تنها به توصیف آنچه در یک اقیانوس آبی است اما به طور قابل توجهی این کتاب فراهم می کند بتن استراتژی برای فکر کردن در مورد چگونه برای ایجاد یک صنعت خود را. هر فصل توضیح می دهد عملی و مفید مراحل است که شما نیاز به عمد و با دقت پیاده سازی برای ایجاد برای خودتان یک اقیانوس آبی است.

نگاه فراتر از اقیانوس افق

این نشان می دهد که چگونه به فراتر از بازار سنتی مرزهای به شرکت “غیر مشتریان است.” این توضیح می دهد که چگونه برای دیدن فراتر از تقاضای موجود و لمس بکر نیاز در بازار است. آن را به شما از طریق پیاده سازمانی موانع شامل به درستی تمام سطوح از شرکت در موفقیت استراتژیسازی یک اقیانوس آبی است.

این کتاب در واقع یکی از شما است که شما می خواهم به فکر می کنم. آن را هل می دهد شما را به تصور کنید. آن را بر ارزش نوآوری است. به طور جدی این است که یک کتاب برای رهبران.

نقد و بررسی کتاب: “اقیانوس آبی استراتژی: چگونه برای ایجاد بلامنازع فضای بازار و ایجاد رقابت بی ربط” با دبلیو چان کیم و رنه Mauborgne

توسط یوجین Harnett

[ad_2]