جولای 24, 2021

رهام چت

چت آنلاین

افزایش نام تجاری و ترافیک با Infographics

[ad_1]

در حالی که وجود دارد این است که هیچ انکار که کلمات بسیار قدرتمند ابزار در ایجاد یک نام تجاری و یا رانندگی ترافیک مربوط به سایت خود هستند اما یک قطعه در کلی بازاریابی معادله است. چرا مغز خود را طلب infographics? به عنوان انسان ما بسیار بصری موجودات است. و در جامعه امروز آنلاین A. D. D., بازاریابان باید باهوش و زرنگ و دانا در چگونه آنها گرفتن توجه از مشتریان بالقوه است.

در حالی که به صورت دیجیتال از infographics نسبتا اخیر, توضیح یک ایده در تصویر فرم چیزی جدید است. Infographics, هستند, هوشمند, جدید, دیجیتال, راه برقراری ارتباط ایده ها و اطلاعات و دانش است.

آیا می دانید اطلاعات جهان است که در حال حاضر دو برابر شدن هر دو سال ؟ این جای تعجب نیست که مردم تجربه اطلاعات بیش از حد.

استفاده از تجسم اطلاعات به شدت افزایش یافته است.

– 9900% در اینترنت (از سال 2007)

– 142% در روزنامه ها (بین سال 1985 & 1994)

از سال 2010 تا 2012, infographic, جستجو, حجم, افزایش بیش از 800%.

در سال 2013 پولیتزر-برنده جایزه روزنامه نگار, Gareth طبخ در آورده بود به ویرایش جلد اول از بهترین امریکایی, Infographics.

پس چرا infographics کار می کند ؟

1. ما در زندگی در عصر اطلاعات: در یک روز ما ایجاد 1.5 میلیارد قطعه از محتوا 140 میلیون توییتهایی و 2 میلیون ویدئوها. اما ما کمتر و کمتر زمان و دهانه توجه به جزئیات و در مطالب به همان اندازه که ما می خواهیم. بسیاری از افراد تصمیم به ماندن یا ترک یک سایت فقط 2-4 ثانیه. با infographics, آن را بسیار بیشتر احتمال دارد مطالب خود را به یاد خواهد شد.

2. ما بصری: infographic برای جمع آوری اطلاعات سازماندهی آن و تبدیل این اطلاعات را به آسان به درک بصری. خوب تحقیق و طراحی infographic سبب خوانندگان با شکستن ایده های پیچیده را به ویژوال گروه بندی. تصاویر خیره کننده و یا به خوبی طراحی نمودار به سادگی یک بزرگتر برداشت.

3. نشان دادن & متقاعد کردن: می خواهم به یاد بگیرند که چگونه به انجام Moon Walk? شما می توانید جزئیات در مورد آن, اما از آن خواهد شد بسیار ساده تر برای مشاهده infographic با گام به گام عکس. Infographic همچنین به راحتی می توانید داستان پشت این آمار فقط در مورد هر چیزی شما می توانید از فکر می کنم. آنها آن را آسان به درک حتی مفاهیم پیچیده.

4. آگاهی نام تجاری: Infographics باید آرم شرکت های جاسازی شده به صورت فوری آگاهی نام تجاری. و ساخته شده بر روی همان اصول بازاریابی محتوا و اجزای آن باید به یک نام تجاری خوب داستان.

5. کسب لینک کلیک کنید: به دلیل درخواست تجدید نظر بصری, infographics, به راحتی قابل اشتراک گذاری در تمام پروفایل های اجتماعی. آنها اجازه می دهد سایت در تو رفتگی در دیوار صنایع با حداقل طبیعی پیوندی برای به دست آوردن لینک از سایر بازارها است. Infographics می تواند ارائه پوشش جهانی در یک مقدار کوچکتر هزینه از رسانه های چاپی همیشه می تواند.

6. تبدیل به یک قدرت: تحقیقات مورد نیاز برای یک دادهنمایی کمک خواهد کرد که شما تبدیل به متخصص در موضوع و یا صنعت.

7. نتایج قابل اندازه گیری: Infographics به معنای ویروسی. خوب infographics برابر افزایش دید جستجو و افزایش SEO. Infographics ارائه سریع نتایج قابل اندازه گیری از سهام های اجتماعی بک لینک و ترافیک.

برخی از عکس نمونه:

1. 50 سال اکتشافات فضایی: عظیم دادهنمایی که نمایش آخرین 50 سال اکتشافات فضایی. طراحی شده توسط Sean McNaughton و ساموئل ولاسکو برای نشنال جئوگرافیک.

2. مسجد جامع: این یک دادهنمایی آزادی مطبوعات از ایسنا (دبی)

3. کمترین بارگذاری سایت در فورچون 500: جزئیات این بار بار از تمام شرکت های فورچون 500.

4. پرسش بزرگ از تغییر آب و هوا: این جزئیات و اطلاعات غنی infographic توسط آدولفو Arranz واقعی تاثیر تغییر آب و هوا.

اطلاعات باید قابل هضم برای آن به ویروسی. تولید منحصر به فرد در ارتباط با بازدید کنندگان با طراحی خلاقانه متحرک و آموزشی infographics. یک تصویر ارزش هزار کلمه است.

[ad_2]