آوریل 13, 2021

رهام چت

چت آنلاین

اشتباه در مورد مشتری تقسیم بندی? خواندن این

[ad_1]

اگر شما چیزی مانند بقیه جهان و سپس شما می دانید آنچه در آن مانند به مواجهه با اصطلاحات برای یک زمینه خاص و یا صنعت و مطلقا هیچ نشانه چه گفته است. در کل این به نظر نمی رسد خیلی بد اما اگر شما در کسب و کار شما نمی تواند به سادگی راه رفتن به دور از اصطلاحات صنعت به ویژه هنگامی که آن را به عنوان مهم به عنوان مشتری تقسیم بندی.

حتی ممکن است که حتی اگر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار سرمایه گذاری و انجام تمام است که شما می توانید به کسب و کار شما موفق شما می توانید clueless. هر کس به شما می گوید که مشتری تقسیم بندی است که در آن, بنابراین شما خرید کتاب رفتن به کنفرانس و هنوز هم هیچ چیز نیست. آیا این صدا مانند شما ؟ آیا شما گاهی اوقات خودتان را دزدانه خود را به تبلیغات و بازاریابی گروه را در جلسات به امید گرفتن برخی از بینش بیشتر?

به عنوان مشکل آن را به عنوان ممکن است به شنیدن مشتری تقسیم بندی واقعا بیش از حد دشوار است به درک. مشکل نهفته است با تمام اصطلاحات مخصوص یک صنف می شود که یش بر روی آن است که باعث می شود آن را سخت به شکل. در یک کلام مشتری تقسیم بندی دقیقا همان چیزی است آن را می گوید. کسب و کار شما طول می کشد یک نگاه سخت در مشتری آینده نگر پایگاه بزرگ و شما سعی کنید بهترین خود را برای درک یک گروه بزرگ. به عنوان مثل شما شروع به تقسیم به گروه های کوچک تر بر اساس ویژگی های مشابه و در نتیجه ایجاد بخش.

از این بخش شما شروع به گرفتن کمی دقیق تر در مورد شکستن فراز رفتن تا آنجا که به مشتری ایجاد پروفایل. اساسا شما در حال کار از نظر تقسیم بندی. تلاش برای تجدید نظر به اصل عظیم پایه مشتری به معنی شما می تواند عامل مبهم در نظر بنابراین سعی کنید به همه مبارک. همه ما می دانیم که هر کس خوشحال است که غیر ممکن است بنابراین شما سعی می کنید برای پیدا کردن بهترین راه برای درخواست تجدید نظر به این گروه از افراد احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی.

برای برخی از کسب و کار محلی ایده تلاش برای تصمیم می گیرید که کدام بخش از مشتری آینده نگر پایه بهتر است به تمرکز بر روی به نظر می رسد خارج از محل. آیا شما در تلاش برای ایجاد همه مشتری خود را? اما نیست که یک هدف واقع بینانه. محصول یا خدمات شما را نمی خواهد برای همه تجدید نظر شود و با استفاده از منابع به تلاش و نیروی آن را می سازد هیچ حس.

با پیدا کردن سمت راست بخش به تمرکز بر روی کسب و کار در حال حاضر می تواند به طور موثر ایجاد برنامه های راهبردی خود را برای بازاریابی و تبلیغات در نتیجه هدف قرار دادن مشتریان آینده نگر با مواد است که احساس تقریبا سفارشی و برای آنها ایجاد شده. این هیچ حادثه زمانی که شما خواندن یک مجله و یا تماشای یک تجاری و پیدا کردن که آن را تقریبا به عنوان اگر تولید کننده یک محصول خاص و یا خدمات می تواند ذهن شما را بخواند. که مشتری تقسیم بندی انجام چیز آن است.

در نهایت مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که مشتری تقسیم بندی فقط در مورد فروش یک محصول در حال حاضر برای سود سریع. این روند که توسط آن شما قادر به تعریف مشتری نیز فراهم می کند اطلاعات ارزشمند برای کسب و کار. با توجه به این داده ها شامل اطلاعات کلی در جمعیت و درآمد برای مثال کسب و کار می تواند به طور موثر باید انگشت خود را بر روی نبض از پایه مشتری خود را برای سال آمده است.

[ad_2]