نوامبر 26, 2022

رهام چت

چت آنلاین

اسرار برای ایجاد یک بصری هویت نام تجاری است که شما مجموعه جدا

[ad_1]

8 مناطق کلیدی شما می خواهید به نگه داشتن بصری خود را با نام تجاری سازگار

آیا تا کنون فکر آنچه در رسانه های اجتماعی خود را پیروان فکر می کنم در مورد شما?

ممکن است شما در حال ارسال پیام های مخلوط به چشم انداز خود را?

این ماه ما در حال صحبت کردن در مورد اهمیت نام تجاری شخصی و چگونه آن را کمک می کند تا کسب و کار شما. این مقاله به روابط نزدیک در که با توجه بصری خود را با نام تجاری اساسا چگونه شما در سراسر آمده به دیگران است.

در طول این سالها من را دیده اند بسیاری از صاحبان کسب و کار که گرفته نشده زمان برای تعریف نام تجاری خود را. آنها درک نمی کنند که کسب و کارهای ولگرد از نام تجاری خود را رقیق نام تجاری خود را قدرت و تاثیر. و یا حتی بدتر, آنها هیچ چیزی در مورد آنها است که آنها را مجموعه جدا.

به عنوان یک نتیجه, آنها شکایت آنها جذب اشتباه مشتریان و یا به سختی گرفتن هر گونه آگهی در همه…

این “من بیش از حد” روش بازاریابی است که شبیه به آنچه رقبا انجام می دهند موثر نیست.

به همین دلیل من احساس می کنم مجبور به سهم بیشتر در چه بصری برند است و چگونه قوی برای ساخت یک آنلاین.

این که آیا شما در حال ایجاد یک نام تجاری جدید و یا به روز رسانی خود را با یک موجود خود را با نام تجاری هویت بصری است که مهم ترین عامل در بازاریابی خود را.

نام تجاری خود را بسیار بیشتر از یک وب سایت و یک لوگو. این کاربر از مجموع تجربه و درک شما.

بنابراین هر touchpoint یک چشم انداز با شما باید با یک نگاه منسجم و تم. این شامل لوگو, وب سایت, لوازم التحریر, رسانه های اجتماعی, فیلم و بروشور و کارت های کسب و کار و البته نام تجاری شخصی خود را در چگونه شما لباس و در حال حاضر خود را به جهان است.

جامد بصری برند:

– کمک می کند تا مردم بدانند چه انتظاراتی از شما.

– ترویج حرفه ای و هدف.

– ترسیم چشم انداز است که تراز خود را با ایده ها و نگرش ها و ارزش ها است.

– افزایش اعتماد به نفس, اعتماد و رابطه دوستانه با پیروان خود را.

– ایجاد شده بر موجود با نام تجاری تجربه آنها را با شما در یک مثبت (یا منفی) در راه است.

بصری برند می افزاید: قدرت واقعی خود را به بازاریابی است. این افزایش تعامل و درک.

با تمام این منافع شخصی و حرفه ای نام تجاری آن را مهم تر از همیشه به خود را با نام تجاری محتوای بصری و تصاویر پس شما ایستادگی کردن از رقبای.

چگونه شما می توانید نگه دارید خود را با نام تجاری سازگار?

شما نوشتن وبلاگ مقالات و نوشته های هر روز. شما در حال کار به عقب و جلو در پروژه های. چگونه شما می توانید مطمئن باشید که تمام بازاریابی شما طنین انداز با هسته ای خود را با نام تجاری?

ایجاد یک راهنمای سبک باعث می شود آن را آسان تر به نگه داشتن خود را بازاریابی قطعات سازگار است.

اولا اطمینان خود را با نام تجاری سازگار است در زمینه های زیر:

– Headshot – داشتن یک حرفه ای headshot می رود راه طولانی در حال توسعه نام تجاری اعتماد.

– لوگو – آرم خود هسته از نام تجاری خود را هر چیز دیگری ناشی از آن است. اطمینان حاصل شود آن را به درستی طراحی شده است که شامل روانشناسی از آنچه که آن را نشان دهنده.

– پالت رنگ – رنگ است که طنین انداز خواهد شد خود را با بازار هدف و معنی دار به نام تجاری خود را.

– نام تجاری پیام – این است که ماهیت خود را کسب و کار است که شامل slogan یا شعار که شما هستند و آنچه شما انجام دهد و چگونه شما ارائه ارزش.

– فونت – سازگار بودن با همان یک یا دو نوع نوشتار در طول تمام مواد نوشته شده و همچنین گرافیک

– عناصر طراحی – استفاده از مرزها و خطوط و سایه ها و فیلترها باید همه آشنا بودن با شما در ارتباط بصری با نام تجاری.

تن – مجموعه ای از تن از کسب و کار خود و حضور و چوب به آن را – که آیا جدی, high-tech, طعنه آمیز و یا روح این است که بخشی از ساختمان یک جامد با نام تجاری حضور.

ایجاد یک سبک راهنمای خود را به عنوان نقشه راه

یک راهنمای سبک عمل می کند مانند یک نقشه است که کمک می کند تا تیم خود را برای ماندن در مسیر. های خود را راهنمای سبک با اعضای کلیدی تیم خود را می توانید اطمینان حاصل شود هر کس می داند سبک دستورالعمل و می توانید آنها را دنبال کنید.

– خود دهم و اجتماعی مدیریت رسانه را در درک که چگونه به نوشتن خود را با نام تجاری صوتی.

– خود طراح گرافیک خواهد چوب به فونت و رنگ خود را با نام تجاری شناخته شده است.

– طراحی وب سایت تیم می تواند مطمئن شوید که وب سایت شما و صفحات فرود همه باید همان نگاه و احساس.

این به ویژه مهم است برای شرکت های با مجازی کارکنان پوشا در چندین مناطق جغرافیایی. آن را آسان را برای تیم خود را برای دسترسی به خود لوگو و فونت و قالب. همیشه محافظت از نام تجاری خود را. دو بررسی جدید بازاریابی قطعات در آمده است که آنها مطابق با نام تجاری دستورالعمل.

در اینجا 8 مناطق شما می خواهید به نگه داشتن خود را با نام تجاری سازگار در همه چیز شما را در کسب و کار شما بازاریابی و تلاش رسانه های اجتماعی:

1. سایت

وب سایت خود را بزرگترین بیانیه با نام تجاری کسب و کار شما است. آن را به عنوان یک مرجع مطمئن شوید که نام تجاری دیگر عناصر در هم ترازی.

همین دلیل است که من خیلی در برابر افرادی که با استفاده از کوکی-برش قالب سایت. آنها ممکن است نگاه جلا, اما آنها فاقد گرما ارتباط و شخصیت از یک مارک وب سایت (نه به ذکر است, چگونه به شدت آنها ساخته شده است.)

مطمئن شوید که تصاویر شما با استفاده از در حال انعکاسی از مشتری ایده آل خود را. استفاده از زبان است که طنین انداز با مخاطبان هدف خود را. ایجاد یک صفحه درباره کمک می کند که بازدید کنندگان خود را درک خود را backstory و چرا شما پر حرارت و خوب است در آنچه شما انجام دهد.

بیشتر به وب سایت خود را به نظر می رسد و احساس می کند مانند شما قوی تر از جاذبه های ابزار آن را برای مشتریان بالقوه است.

2. حرفه ای Headshot

من خیلی دوربین خجالتی وقتی که من برای اولین بار شروع به کسب و کار من. بنابراین هنگامی که آن زمان برای برخی از به روز رسانی headshots من مخوف آن است. اما متوجه شدم که رفتن را از طریق فرایند به من اعتماد به نفس.

جدید من headshots به عنوان استفاده شخصی و کسب و کار نام تجاری ابزار که به من کمک کند که بیشتر به رسمیت شناخته شده آنلاین. آنها در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی و در وب سایت ما. به عنوان یک نتیجه مردم متوجه من وقتی که من در محلی شبکه های رویدادها.

سرمایه گذاری در جدید headshots واقعا می تواند jumpstart خود را با نام تجاری و موفقیت است.

3. عکس های

به اشتراک گذاری عکس های خود را بازاریابی بیشتر با شخصیت و ویترین شخصی خود را با نام تجاری. مصرف کنندگان عشق دیدن واقعی فرد در پشت کسب و کار.

بنابراین فکر از زمانی که شما در حال کار و یا در شرایط گروه و ببینید که چگونه شما می توانید ضربه محکم و ناگهانی تصاویر برای نشان دادن پیروان آنچه شما تا می باشد.

یک عکس برگزاری کتاب جدید خود را. گرفتن یک شات با یک دوست جدید شما ملاقات کرد در حالی که شبکه های. نشان می دهد رفت و آمد مکرر شما در حال اقامت در برای کسب و کار خود و متفکر.

4. تصویری

ایجاد ویدئوها کمک می کند تا ساخت یک زیر قوی آنلاین. این مهم است که فیلم های خود را مطابقت با نام تجاری خود را بیش از حد. لباس به شیوه ای است که سازگار با نام تجاری خود را.

شما همچنین می توانید شلیک کنید و آن را در مکان های مشابه و یا مکان. این که آیا آن را در میز کار خود نشسته پخت و پز در آشپزخانه و یا ایستاده در مقابل یک صفحه نمایش سبز با پس زمینه پیش بینی شده است که سازگار محیط کمک می کند تا ساخت آشنایی.

گرم و دوستانه و همبند. اگر شما وعده به ارائه هفتگی تصویری, راهنمایی, سپس آنها را در همان روز هر هفته تا بیننده می تواند آنها را پیش بینی کنند. ایجاد یک سفارشی برچسب برای ویدئو های خود را راهنمایی بیش از حد.

5. مارک تصاویر

لگد کردن علاقه خود مقالات وبلاگ و رسانه های اجتماعی با تصاویر. وجود بارهای از ابزار رایگان برای کمک به شما در ایجاد گرافیک, نقل قول, infographics, و تصاویری دیگر به تاثیر اضافه کنید.

مطمئن شوید که تمام تصاویر گرافیکی سازگار با نام تجاری خود را. اضافه کردن آرم خود را می سازد آن را آسان برای مردم را فورا به رسمیت شناختن این محتوا است از شما.

6. رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی فراهم می کند فرصت های بسیاری برای ویژوال نام تجاری است. از Facebook cover تصاویر برای پروفایل عکس برای گرافیک وجود دارد فرصت های بی پایان برای افرادی که به یادگیری بیشتر در مورد آنچه شما انجام دهد.

تصاویر شما با استفاده از می تواند بیرون کشیدن احساسات و عواطف شما می خواهید نام تجاری خود را برای انتقال. هدف این است که برای کسی که به نگاه خود را به حساب رسانه های اجتماعی و تاثیر آنها کمک می کند که درک خود را منحصر به فرد پرنیان.

7. جالب رایگان

هنگامی که شما در حال ارائه گزارش های رایگان و ابزار و موضوعات دیگر برای بازدید کنندگان مطمئن شوید که آنها را به همان رنگ آرم و بصری احساس خود را به عنوان مواد دیگر.

هنگامی که آن را به نظر می رسد حرفه ای و باعث می شود یک تصور بزرگ آن اعتبار می سازد. به علاوه, آن را فقط یک قطعه با نام تجاری پازل است که کمک می کند تا آنها را درک آنچه شما انجام دهد.

8. امضای ایمیل

یک گرافیک امضای ایمیل می توانید اضافه کردن تاثیر بصری برای هر پیام به شما ارسال. خدمات مانند Wisestamp آن را آسان برای اضافه کردن لوگوی خود را, تصویر و لینک های رسانه های اجتماعی به امضای ایمیل خود.

باید خود را مجازی اعضای تیم راه اندازی یک امضای بیش از حد, بنابراین شما در سراسر آمده به عنوان یک تیم حرفه ای به مشتریان خود را.

آیا شما می خواهید و یا یک نام تجاری است ؟

این واقعا مهم است را به یک نگاه با نام تجاری خود را به عنوان یک کل به مطمئن شوید که همه چیز در هم ترازی.

است بصری خود را با نام تجاری

– روشن

– سازگار

– معتبر

– به یاد ماندنی و

– در راستای تغییرات در بازار ارائه خود را و یا موفقیت خود را?

حتی اگر نام تجاری خود را یک بر صفر به 3 سال پیش به ماهیت کسب و کار شما ممکن است تغییر کرده باشد که در آن نام تجاری خود را دیگر به دقت منعکس کننده آنچه شما انجام و یا کسانی که به شما خدمت می کنند.

شما تخصصی تر شدن. شما ممکن است محصول جدید ارائه شده است. شاید شما در حال حاضر میزبان یک پادکست جدید.

نگاهی به نام تجاری خود را با چشم یک خارجی و از خودتان بپرسید اگر چه شما می بینید واقعا منعکس کننده که شما در حال حاضر به عنوان یک شرکت است.

چگونه کسب و کار خود و نمره از بصری برند ،

[ad_2]