سپتامبر 19, 2021

رهام چت

چت آنلاین

از بازاریابی دیجیتال در سال 2015

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال رفته از طریق برخی از تغییرات عمده در سال 2014. و در حال حاضر زمانی که آینده (2015) به اتفاق می افتد, ما می توانید ببینید که داده است در همه جا. هر اینچ از دنیای دیجیتال است که در ارتباط با داده ها. بازاریابی حرفه ای هستند که در مورد مشتریان خود رفتار مورد علاقه ، از طریق داده است. به عنوان کاربران تلفن همراه در حال رشد هستند و رسانه ها است که به تدریج در حال خریداری شده برنامه نویسی به انتظارات کاربران برای بدون درز و تجربه سرگرم کننده است که همچنین در حال افزایش است.

در سال 2015 وجود دارد برخی از بازاریابی دیجیتال روند به احتمال زیاد در بالا از ذهن است.

1. داده خواهد شد و رشد در اندازه بزرگتر

کسب و کار با داشتن مقدار زیادی از اطلاعات تحلیلی مربوط به فروش از تاریخ خرید در جستجوی الگوهای تعاملات و بیشتر. در حالی که این اطلاعات مفید است هر گونه اطلاعات تنها نقطه گرفته در تنهایی می تواند به شما بسیار تحریف دیدگاه مشتری است. ارتباط با هم تمام داده ها و با استفاده از یک مسیر سنتی از اطلاعات عوامل اجازه می دهد تا شما برای به دست آوردن ایده های بزرگتر به آنچه مشتریان خود هستند و به دنبال جایی که آنها می رویم به انجام بعدی.

جهان از داده ها و اطلاعات می دهد مروج کامل ترین دسترسی به اطلاعات در مورد مشتریان نشان می دهد که استراتژی های ابتکاری انتخاب و رسانه هوشمند خرید.

2. افزایش اطلاعات بصری

به عنوان داده ها در حال رفتن به رشد بیشتر تلاش به درک که کوهی از داده ها نیز برای رفتن به یک نگرانی برای بازاریابان است. اما در حال حاضر آن است که یک بخشی از دانش ما از جهان و به ترتیب آن را در یک روش سرگرم کننده و جذاب راه مهم است که به منظور آن را درک کنند. Infographic تلفیقی از بصری و اطلاعات متنی است که ایده آل برای داده های بزرگ. آنها معمولا بصری قانع کننده و آسان به درک و دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به ویروسی. این می تواند واقعا مفید در آگاهی نام تجاری خود را تصور کنید که آرم جاسازی شده در یک دادهنمایی. فوتی و فوری از خود طبیعت که یک دادهنمایی مربوط به وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی از آن خواهد شد افزایش ترافیک وب سایت خود را نمایی.

3. نیاز به سفارشی تبلیغات

نیاز به تبلیغات سفارشی را حفظ خواهد کرد در حال رشد به عنوان پذيرش همراه و برنامه های کاربردی وب مبتنی بر محل هدف قرار دادن آگهی و پویا نوآوری در بهینه سازی را بهبود می بخشد. وجود دارد بسیاری از عناصر داده ای در دسترس اجازه می دهد بازاریابان تبدیل به تبلیغات سنتی به زمان واقعی مربوط رویکرد تبلیغات بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه آنها با استفاده از و یا محل سکونت خود را. این روند برای رفتن به ادامه در سال 2015 به دلیل رفتار خرید در سطح محصول و جستجوی الگو در حال رفتن به استفاده از به پیش بینی مشتری قصد و بنابراین از آن خواهد شد آسان به تصمیم می گیرید که آگهی را نشان می دهد و زمانی که به عنوان به خوبی به عنوان آنچه که عناصر باید گنجانده شده و بهینه سازی شده در داخل آگهی خود را است. در سال 2014 ما به تماشای سیستم عامل جدید و نوآوری در فن آوری است که منجر به تغییرات قابل توجهی در بازار و قرار داده شده اطلاعات/داده ها به عنوان جزء اصلی برای پیدا کردن نزدیک و درگیر شدن چشم انداز. بزرگترین مفهوم 2015 در حال رفتن به “داده های بزرگ” را به عنوان ما دیدن اطلاعات منابع با هم به مهم 360 درجه نمایش ها مشتری و عملی آمار است که اطلاع و حتی کمک به ارتقاء تکنیک های.

[ad_2]