سپتامبر 19, 2021

رهام چت

چت آنلاین

آینده متعلق به شخصی سازی و سفارشی سازی

[ad_1]

چرا من می گویند که آینده متعلق به شخصی سازی و سفارشی ؟ خوب شما ببینید اولین دلیل این است که بسیار ساده. به دلیل آن است که یک صفت انسان.

هر کس می خواهد به احساس خاص به رسمیت شناخته شده و با شناسایی و منحصر به فرد در خود حق است. در حقیقت بسیاری از ما می تواند آنچه ما واقعا می خواهید ؟ چگونه بسیاری از ما که می خواستم به پزشکان زمانی که ما بچه ها بود که برای حل و فصل میز کار از آنجا که ما نیاز به درآمد برای زنده ماندن یا این که این فرصت را به سادگی هرگز آمد ؟ چگونه بسیاری از ما از خواب در آینده به عنوان یک وکیل فقط به پایان رسید تا بودن ؟

انسان را از آن همه چیز به رسمیت شناخته شود به احساس خاص و ایستادگی کردن به عنوان افراد منحصر به فرد و…یکی از راه های آن است با داشتن چیزی منحصر به فرد است.

دلیل دوم که چرا مردم تمایل به عشق شخصی و سفارشی محصولات است زیرا تحریک هر دو بخش از مغز است. سمت چپ مغز واکنش نشان می دهند چرا که در اینجا آن است که…کامل بسته است که حداکثر رساندن هر تابع از محصول خریداری شده است. سمت راست مغز واکنش نشان می دهد و ما احساس افتخار از محصول, از این رو ما نشان می دهد آن را به دوستان ما.

در اینجا چند نمونه برای شما نشان دهد که چرا شخصی سازی و سفارشی سازی این نسخهها کار میکند!

تصور کنید که احساسات و عواطف خود را اگر شما می تواند یک نایک تی شرت تحمل نام خود یا امضاء یا آرم شرکت شما بر روی آن. چگونه شما احساس می کنید زمانی که شما آن را می پوشند?

تصور کنید که Reebok به سراغ شما آمد و به شما گفت که آنها مایل به تولید یک جفت کفش تحمل خود را نام و نام خانوادگی و امضای آن را درست مثل آنهایی که آنها را برای شخصیت های ورزشی.

از آنجا که بسیاری از ما زندگی می کنند زندگی می کند که بسیار عمومی و مشترک ما می خواهیم برای خود چیزهایی است که ما را به ایستادگی کردن و یا احساس افتخار. این محصولات به عنوان سطحی آن را به عنوان ممکن است صدا به ما می دهد اعتماد به نفس. در واقع من می خواهم تا آنجا که به می گویند که آن را زندگی خود را تغییر دهید!

این است دنیای جدید بازاریابی است. شما نیاز به اتصال با مشتریان خود را با ارائه آنها چیزی ارزشمند و آنها را احساس به عنوان اگر آنها به آنچه شما در حال فروش آنها و آن را زندگی خود را تغییر دهید. می تواند یک مفهوم بسیار دقیقه و به ظاهر بی اهمیت واقعا کار می کند ؟ بله اگر ما اجرای آن را به درستی.

آنچه که ما در حال تلاش برای انجام این است که به مشتریان متصل به یک شرکت و یا یک نام تجاری و سپس به شکل یک پیوند عاطفی. حتی در حالی که شما در حال خواندن این, بیشتر و بیشتر مردم شروع به دیدن قدرت محصول شخصی و درک کنند که آن را بهبود می بخشد و فروش فوق العاده.

برای مثال نگاهی به Wordans. آنها ارائه تی شرت سفارشی به مشتریان خود بر اساس شخصی و در قالب طرح. پس از آپلود به وب سایت خود را به مشتریان می crop, rotate, flip چین تصاویر, انتخاب رنگ مورد نظر خود را برای t-پیراهن و نوع شعار های خود را و یا نام خود عزیزان ، همانطور که برای پیش طراحی قالب شما باید یک انتخاب گسترده ای از گزینه های را انتخاب کنید. وجود دارد بیش از 30 دسته! نقل قول طنز آمیز روحانی, سخنان, دفتر طنز, تصاویر از ماشین آلات تمام وجود دارد.

اگر شما به دنبال یک ایده آل تی شرت برای شرکت طراحی برای کسب و کار خود Wordans به نظر می رسد برای سفارش از.

نیل آبی, اما, است یک علاقه شخصی من است. آنها نه تنها ارائه, افسانه, خدمات, شما می توانید بسیاری از محصولات دیگر مانند حلقه و گوشواره و آویز. اگر شما می خواهم به خرید الماس را انتخاب کنید از طیف گسترده ای از انتخاب مبتنی بر شکل و وضوح و برش عیار و رنگ و قیمت.

آنچه واقعا مرا تحت تاثیر قرار است که آنها فراتر از ندای وظیفه با ارائه اطلاعات و آموزش به مشتریان خود در مورد انتخاب الماس مناسب برای عزیزان خود. تصور کنید اگر شما یک سفارشی حلقه در انگشت خود را و شما می دانید که این حلقه منحصر به فرد فقط برای شما است. هیچ کس دیگری در این جهان همان حلقه است.

شخصی می کند زندگی را تغییر دهید.

M & M را نیز می داند که چند چیز در مورد شخصی سازی و سفارشی سازی. آیا می دانید که از طریق وب سایت خود را, من, M & m’s, آنها تولید و تحویل نبات شخصی است که سرگرم کننده و جالب است. زمانی که این سرویس برای اولین بار معرفی شد, M & M را تنها مجاز ساده متن سفارشی. اما از سال 2005 همه چیز در زمان به نوبه خود برای بهتر.

در حال حاضر آنها اجازه می دهد تا چاپ آرم تصاویر و بسیاری از چیزهای دیگر را با توجه به مشتریان خود ، وقتی که می آید به بسته بندی وجود دارد یک انتخاب از انواع بسته بندی را انتخاب کنید. در کنار, شما می توانید تصور کنید که به دنبال یک کیسه از آب نبات برای دیدن چهره خود را در هر یک از این دهان آبیاری شکلات ؟ چگونه لذیذ.

خوب ما همه هیچ غریبه ای به نایک وب سایت, Nike ID یک وب سایت است که اجازه می دهد تا به صورت شخصی از تقریبا هر چیزی که کمی است که می رود بر روی یک سفارشی جفت کفش. نایک یکی از بزرگترین های ورزشی مرتبط با تولید کننده محصول در جهان است.

در هنگام طراحی کفش خود را, شما می توانید تغییرات را به توری, صدای خش خش کردن, اواسط, تنها, خارج, تنها, پایه, جهنم, زبان, پوشش, و غیره. شما می توانید رنگ را انتخاب کنید که شما ترجیح می دهید برای هر یک از این قطعات بیش از حد.

دوباره تصور کنید این. نایک یکی از بزرگترین کفش ورزشی تولید کننده. و آنها در حال حاضر به طور خاص به تولید یک جفت کفش است که به طور کامل خود را از یک جفت است که کاملا احتمالا هیچ کس دیگری صاحب.

من در مورد شما نمی دانم, اما این ایده ای است که من قطعا دوست دارم. هنگامی که دوستان خود را ببینید شما با پوشیدن کفش های شما یک پیاده روی شهادت برای نایک. و شما می دانید آنها چه می گویند در مورد کلمه از دهان بازاریابی است. فوق العاده موثر برای فروش در مقایسه با فروش سخت.

یک مثال خوب دیگر خواهد بود سرگردان پرواز. من به دانستن در مورد این سایت از Facebook ، به نظر می رسد که اگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر اما هیچ ایده که در آن اما شما باید یک بودجه سعی کنید Wanderfly. فقط اجازه دهید آنها را می دانم که در آن نقطه شروع است کلید مورد نظر خود را با بودجه و نوع سفر شما قصد انجام این سیستم را به شما ارائه برخی از پیشنهادات.

سیستم تساوی نتایج خواستگاری بودجه خود را و فعالیت های که شما می خواهید به افراط در. برای مثال بسته به اینکه آیا شما می خواهید به ضربه قمار برای چشمه های معدنی, خرید و یا سر به ساحل نتایج کشیده از بیش از 1 ، 200 مقصد و هزاران نفر از فعالیت های.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, جهان, چشم انداز اجازه می دهد تا شما را به سفارشی کردن نوع خود را از اهدای خون در پیشنهاد خود را برای کمک به کودکان کمتر خوش شانس در سراسر جهان است. شما می توانید یک کودک بر اساس جنسيت و محل و زمانی که آنها متولد شد و در سن و سال خود و سیستم شما در حال حاضر با نتايج مناسب.

اگر شما مایل به حمایت از کودک فقط با کلیک بر روی ‘حمایت از یک کودک’ را فشار دهید و شما خاموش است.

شما همچنین می توانید یک نوع هدیه برای کمک به یک کودک است. هیچ چیز فانتزی است اما شما به خوبی می تواند کودک را بعد توسط دادن به آنها در حال حاضر در قالب یک بز دو جوجه یک زن و شوهر از اردک و غیره. نکته این است که شما در کنترل کامل از آنچه شما مایل به کمک مالی بر اساس آنچه شما می توانید استطاعت.

شخصی با این نسخهها کار به خوبی برای چشم انداز جهانی, ایالات متحده آمریکا به دلیل اهدا کنندگان مایل به احساس نزدیک تر به بچه ها که حامی آنها. آنها می خواهم برای دیدن عکس از بچه ها و رسیدن به آنها را می دانیم بهتر است از طریق پروفایل شخصی خود را. آنها می دانند که چگونه پول خود را خرج میشود و اگر بچه ها واقعا با بهره گیری از حسن نیت.

این مقایسه به چگونه از آن استفاده می شود زمانی که ما هرگز نمی دانستند که ما اهدا به و که در آن پول رفت. جهان چشم انداز ما این است که با استفاده از شخصی سازی و سفارشی سازی برای جذب سرمایه های بیشتر و رسیدن به بیشتر کودکان و در نهایت تغییر زندگی از کسانی که درگیر با فقر و گرسنگی بیماری و عدم آموزش ،

شخصی بسیار قوی در دنیای جدید استراتژی های بازاریابی. هدف آن اتصال و تعامل با مشتریان. در فرایند تبدیل به مشتریان عاطفی و ذهنی متصل به نام تجاری و یا محصول برای همیشه لطفا برای.

سوال من این است که چگونه بسیاری از شرکت های مالزی که شما می دانید در حال انجام همان?

[ad_2]